[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Kögel udana modernizacja naczep Cargo Coil i Cargo Coil Rail do wersji Novum.

Kögel Cargo Coil i Cargo Rail jako pierwsze naczepy platformowe wchodzą do rodziny Novum.

Fot. Producent

Modernizacja objęła obniżenie masy własnej nawet o 150 kg. Masa własna dla naczepy Cargo Coil wynosi ok. 6650 kg natomiast dla naczepy Cargo Coil Rail około 6900 kg.

Nowe wersje naczep mają zoptymalizowany zewnętrzny profil ramy i ulepszoną konstrukcję. Nowy wspornik wzdłużny o wysokości 435 mm większą ładowność jak i korzystną wysokość całkowitą. Obie naczepy zostały wyposażone we wzmocnioną spawaną ramę z wspornikami rozmieszczonymi równomiernie na całej jej długości.

Naczepy Novum potrafią przenieść duże obciążenia statyczne i użytkowe. Wyposażone w standardową długość rynny na szpule wynoszącą 7200 mm umożliwiają przewóz szpul i taśm ciętych o średnicy od 900 mm do 2100 mm pod maksymalnym obciążeniem rozłożonym na odcinku półtora metra wynoszącym 30 ton.

Naczepy serii Novum standardowo w celu zabezpieczenia ładunku wyposażone zostały w dwie pary gniazd na kłonice. Jedna jest usytuowana na końcu przedniej części wnęki a druga w odległości ok. 2050 mm. Przygotowane są one do osadzenia kłonic o przekroju kwadratowym.

Kögel Cargo Coil i Cargo Coil Rail dodatkowo za dopłatą mogą zostać wyposażone w pięć lub osiem par kieszeni na kłonice w rynnie na szpule. Opcjonalnie można zamówić osiem par kieszeni na kłonice w ramie zewnętrznej. Większą stabilność naczepy daje blaszane wzmocnienie obrzeża ramy w części tylnej. Naczepa została wyposażona w nową konsolę dla przewodów powietrznych i elektrycznych przez co obciążenia zostają przenoszone na ramę poprzez wspornik wzdłużny. Wykonanie nowych profili zewnętrznych przyniosło wymierne korzyści skracając czas mocowania ładunku. Dzięki nowym profilom zewnętrznym punkty mocowania Vario fix są znacznie lepiej dostępne i możliwe jest zamocowanie ładunku przy zamkniętej plandece oraz przy założonych zamkniętych burtach. Naczepy Novum wyposażone standardowo są w 13 par uchwytów z bocznymi hakami mocującymi co ułatwia obsługę.Potrafią one wytrzymać siły rozciągające o wartości od 2500 kg do 4000 kg.

Nadwozia

Niektóre elementy nadwozia wykonane są z aluminium m.in. ściana przednia z pojemnościowymi kłonicami narożnymi a także kłonice tylne oraz drzwi portalowe. Jednakowe kłonice dla wersji podstawowej jak i wersji z dachem podnoszonym przynoszą wymierne korzyści. Nie tylko wynikające z ograniczenia masy własnej. Pozwala to przy załadunku bocznym na łatwiejsze rozmieszczenie palet przy ścianie przedniej. Naczepy w nowej wersji Novum posiadają jednakowe odległości pomiędzy kłonicami w związku z czym listwy wkładane o różnej długości przechodzą już do przeszłości. Naczepy Cargo Coil i Cargo Coil Rail objęte są certyfikatem zabezpieczenia ładunków według normy DIN EN 12642 Code XL. Modułowa budowa nadwozia FlexiUse firmy Kögel posiada ośmiostopniową regulację wysokości z przodu co 25 mm i czterostopniową regulację co 50 mm z tyłu. Regulacja tego typu ma wpływ na wysokość transportowanego towaru. Z przodu może być transportowany towar o zakresie wysokości od 2700 do 2900 mm a z tyłu natomiast 2750 mm do 2950.

Opcjonalnie można zaopatrzyć się w system mocowania ładunku Coilfix. Składa się on z belki mocującej i kwadratowych kłonic z hakami do wysokich obciążeń i uchwytów na rurki dystansowe, dwóch rurek dystansowych i trzech lin i pasów mocujących do zabezpieczenia ładunku po przekątnej. Jeżeli chodzi o zabezpieczenia ładunku firma Kögel posiada różne pakiety wyposażenia, RoRo, burty czy podwójną kodyfikację kolejową oraz wiele innych. Ramy naczep Novum są zabezpieczone przed korozją za pomocą technologii nanoceramicznej i powłoki KTL. Dodatkową ochronę stanowi warstwa lakieru odpornego na promieniowanie UV.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij