[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Kolejne Volvo FMX 10x4 z 10-tonową osią pchaną dla Zwama

Holenderska firma Zwama dostarcza paszę i nawozy oraz zapewnia usługi przewozu wywrotkami. W tym celu m.in. od 9 lat obsługuje model FH 10x4 z pchaną osią, dodaną i zamontowaną przez Terberg Techniek.

Fot. Producent

Ponieważ – jak dotychczas – ten pojazd sprawuje się bardzo dobrze, Zwama zdecydowała się na zamówienie drugiego FMX 10x4 z 10-tonową osią pchaną PAC100. Ta 10-tonowa oś Volvo FAL10 z czterema miechami pneumatycznymi była jedną z pierwszych modyfikacji osi Volvo opracowanych przez Terberg Techniek. Podczas konwersji podstawowej wersji podwozia w układzie napędowym 8x4 na konfigurację 10x4 dopasowano oś do ciężarówki Volvo za pomocą specjalnego łącznika opracowanego przez Terberg Techniek. Oś z zawieszeniem pneumatycznym może być podnoszona i ma zawór zrzutowy powietrza, gdy kierowca chce poprawić przyczepność na słabych nawierzchniach. Jednocześnie ta dodatkowa oś oznacza, że prawnie dopuszczalna masa całkowita samochodu wzrosła z 39000 do 49000 kg. Ponadto Nijwa Groningen wyposażył tę ciężarówkę w imponującą wywrotkę Hyva i taki gotowy do eksploatacji egzemplarz dostarczył do Zwamy.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij