REKLAMA

Kolejne ciekawe Tatry dostarczone przez Tatra Nederland

W ostatnim okresie niezależny niderlandzki dealer – dystrybutor Tatry – Tatra Nederland – dostarczył w tym kraju kilka ciekawych, wysoce zindywidualizowanych wykonań, specjalnie dobranych pod kątem miejscowych odbiorców. Dwa z tych aut są 3-osiowe, pozostałe dwa 4-osiowe, a wszystkie pochodzą z serii Phoenix.

TATRA PR 3335 6 × 6 34,5 tony

Gebroeders Nijssen&Zonen BV w Mijnsheerenland jako jeden z pierwszych zamówił model TATRA 6×6, który udało się dostarczyć w zeszłym roku. W połowie czerwca już tego roku Tatra Nederland dostarczyła zaś temu odbiorcy drugą Tatrę 6×6.

Tym razem jest to typ 3335 6 × 6 o dopuszczalnej masie całkowitej 34500 kg, wyposażony w krótką, dzienną kabinę, silnik Paccar MX13 w nastawie o mocy maksymalnej 483 KM i 16-biegową, zautomatyzowaną skrzynię przekładniową ZF TraXon 16. Kolejne kluczowe wyznaczniki tego podwozia to bliźniacze ogumienie na osi drugiej oraz pojedyncze na nieco przesuniętej do tyłu trzeciej. Tę trzecią oś zaopatrzono także w funkcję skrętu kół przeciwbieżnie w stosunku do przedniej osi kierowanej, dla poprawy manewrowości, w tym redukcji promienia skrętu.

REKLAMA

Dealer Truckland zapewnił z kolei pożądane opcje, a serwis hydrauliczny Wessp wykonał zabudowę. Składają się na nią zakabinowy żuraw HMF Z oraz wywrotka dwustronna Hyva.

TATRA PR 3335 6x6 dla Hardeman Zand&Grind

Następną Tatrę PR3335 6x6 odebrał Hardeman Zand&Grind. TATRA ta otrzymała: krótką, dzienną kabinę, silnik Paccar MX11 w nastawie o mocy maksymalnej 450 KM, 16-biegową, zautomatyzowaną skrzynię przekładniową ZFTraXon 16, bliźniacze ogumienie na osi drugiej i cofniętą oś ostatnią – tylną, z pojedynczym ogumieniem oraz funkcją skrętu kół przeciwbieżnie w stosunku do przedniej osi kierowanej, dla poprawy manewrowości, w tym redukcji promienia skrętu. Co więcej, na przedniej atrapie widnienie stare – historyczne logo TATRA. W skład zabudowy weszły: zakabinowy żuraw HMF Z i nisko zamontowany system wywrotki NCH o powierzchni ładunkowej na wysokości zaledwie 1,36 metra. Truckland jest dystrybutorem zaopatrującym we współpracy z Bakker Bedrijfswagens Ederveen, który zaopatrzył pojazd w pożądane opcje.

TATRA Phoenix PR 4446 dla van der Zande w Moergestel!

4-osiowy Phoenix PR 4446 dostarczony do van der Zande w Moergestel ma układ napędowy 8×8, dopuszczalną masę całkowitą 46000 kg, silnik Paccar MX13 w nastawie o mocy maksymalnej 483 KM i zautomatyzowaną, 16-biegową skrzynię przekładniową ZF TraXon 16. Do tego tablica rozdzielcza tego egzemplarza została wykonana w ekskluzywnym stylu. Za zabudowę odpowiadał Truckland Tilburg. Wyposażył on to auto w wiele opcji, w tym w 30-tonowy hakowy system załadunkowy VDL. W efekcie bez problemu samochód może operować nawet najcięższymi kontenerami z ładunkiem, często zdarzającymi w sektorach budowlanym, komunalnym czy selektywnej zbiórki odpadów.

Phoenix PR 4343 8×6 dla Poot-Labots

Poot-Labots otrzymał Phoenix PR 4343 to 8 × 6 krótką, dzienną kabiną, silnikiem Paccar MX11, 16-biegową, zautomatyzowaną skrzynią przekładniową ZF TraXon oraz bliźniaczym ogumieniem na osi trzeciej i cofniętą osią ostatnią – czwartą, z pojedynczym ogumieniem i funkcją skrętu kół przeciwbieżnie w stosunku do przedniej osi kierowanej, dla poprawy manewrowości, w tym redukcji promienia skrętu. Zabudowę tworzą zakabinowy żuraw HMF Z o dużym udźwigu oraz wywrotka wymienna Hyva 2. Do tego dochodzi przednia płyta montażowa. Tę Tatrę dostarczył dealer Truckland.

 

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA