[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Kolejne zmodernizowany Stary od Autobox dla Sił Zbrojnych RP.

Poza zamawianiem fabrycznie nowych ciężarówek w 2018 roku MON kontynuował zakupy zmodernizowanych Starów 266. Od początku tej dekady prace te wykonuje i firmuje starachowicka spółka Autobox, obecnie nosząca nazwę Autobox Innovations.

Fot. Producent

W ramach realizowanych zadań doprowadza ona 266 do standardu określanego jako 266M2. Od kilku lat jest to także tzw. modyfikacja głęboka, dotycząca również całkowitej zamiany kabiny na fabrycznie nową. Przy tym, oprócz samego odmładzania samochodów do poziomu 266M2, podmiot dokonuje kompletnych przeróbek unowocześniających posadowionych na nich nadwozi uniwersalnych, specjalizowanych i specjalistycznych. W 2018 roku procesom tym poddano dokładnie 159 egzemplarzy ciężarówek Star 266 z następującymi rodzajami zabudów:

REKLAMA
  • podwozia z ramami pod nadwozia specjalne LUZES – 16 sztuk;
  • zestawy adaptacyjne Hibneryt do montażu armaty ZS-23-2 na podwoziu STAR 266M2 – 10 sztuk;
  • samochody skrzyniowe – 57 sztuk;
  • Polowe Stacje Zasilania PSZ – 4/M2 – 12 sztuk;
  • Warsztaty WOR/Inż. – 21 sztuk;
  • Ruchome Warsztaty Sprzętu Przeciwchemicznego RWSPCH-72M1– 4 sztuki;
  • Warsztaty Obsługi Pojazdów WOP – 17 sztuk;
  • Warsztat Spawalniczo-Blacharski WSB – 1 sztuka;
  • Warsztaty dla Służby Uzbrojenie i Elektroniki RWEM – 21 sztuk

Wśród tego sprzętu ubiegłoroczną nowością był prototyp WSB – Warsztatu Spawalniczo-Blacharskiego, powstały w liczbie jednego egzemplarza. Bazował on na warsztacie WOP i też był przeznaczony dla Służby Czołgowo-Samochodowej.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij