[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Kolejny wariant naczepy Kögel Trucker Trailer Cz.1

Na targach transport logistic 2019 w atrium przy wejściu wschodnim Kögel zaprezentował nową wersję naczepy Trucker Trailer (KTT). KTT powstała w wyniku analizy ankiety przeprowadzonej przez firmę wśród zawodowych prowadzących na Truck Grand Prix, Wolfsmeile i parkingach truckerskich na temat „perfekcyjna naczepa dla kierowców”. Potem dział rozwoju podmiotu sprawdził wszystkie propozycje pod kątem możliwości wykonania i następnie uwzględnił je w KTT.

Pierwszy model KTT przedstawiono na targach pojazdów użytkowych IAA. Na wystawie logistic 2019 KTT pojawił się z systemem szybkiego otwierania i zamykania Kögel FastSlider. Powyższe stanowi odpowiedź na potrzeby kierowców w zakresie skrócenia czasu załadunku oraz zapewnienia szybszej, prostszej i bezpieczniejszej obsługi podczas załadunku i rozładunku. Wiele opcjonalnych „dodatków” dopełnia naczepę dostosowaną do wymagań użytkowników.

Bazę wyjściową KTT tworzą rama zoptymalizowana pod kątem ładowności i masy oraz nadwozie Lightplus generacji NOVUM. Do tego dochodzi trwała ochrona przed korozją dzięki powłoce KTL: w KTT cała rama pojazdu jest chroniona przed korozją przy użyciu technologii nanoceramicznej oraz powłoki KTL, a następnie pokrywana warstwą lakieru UV. Jednocześnie na życzenie ankietowanych profesjonalistów kompletację KTT uzupełniono o różnorodne opcje indywidualnego wyposażenia. Przykładowo dla zapewnienia jak największej ładowności, naczepa Light ma lekkie wyposażenie, takie jak aluminiowe felgi i aluminiowe zbiorniki powietrza.

REKLAMA

Oprócz tego KTT cechują wszelkie zalety generacji NOVUM. Należą do nich między innymi nowa konsola złączy powietrznych i elektrycznych na przedniej ścianie, przenosząca siły na ramę wzdłuż podłużnic, nowa rama zewnętrzna znacznie ułatwiająca dostęp do punktów mocowania Vario-Fix oraz kieszenie na listwy z możliwością rozmieszczenia na wiele sposobów, mocowane do kłonic przesuwnych i narożnych. Ważnym elementem dla zawodowych kierowców są także osie. Z tego względu w KTT zamontowano sprawdzone zespoły osi Kögel Trailer Axle KTA, które są łatwe w obsłudze oraz dobrze dopasowane do naczep i właściwie trzymają się toru jazdy. Unikatowa „podwójna amortyzacja” osi KTA, składająca się z miękkiej tulei gumowej i półresoru ze stali sprężynowej, nie tylko poprawia właściwości jezdne naczepy, lecz i ogranicza jej zużycie. Pierwsza i trzecia oś otrzymały ponadto układ podnoszenia, idealnie uzupełniający dynamiczną regulację ich wykorzystania w trakcie jazdy.

Kolejnym ważnym zagadnieniem dla ankietowanych okazał się obszar załadunku i rozładunku oraz zabezpieczenia ładunku. Szybkie i proste otwieranie oraz zamykanie plandeki, dla szybkiego załadunku i rozładunku, umożliwia system plandeki przesuwnej Kögel FastSlider. Ten system szybkiego otwierania i zamykania jest wzmocniony minikłonicami i tym samym spełnia wymagania normy DIN-EN-12642-Code-XL dotyczące wytrzymałości nadwozia. Przód zaopatrzono zaś w szybkozamykającą dźwignię do otwierania, za pomocą której plandeka może być otwierana i zamykana w ciągu kilku sekund, natomiast tył wyposażono w sprawdzony wał napinający Kögel i mechanizm zapadkowy. System FastSlider wyróżnia też plandeka dachowa Kögel Strong&Go. Aby umożliwić łatwe i szybkie zablokowanie otwartej plandeki przesuwnej, naczepa KTT dostała więc nowy stoper EasyFix. Nie tylko utrzymuje on plandekę dachową w stabilnej pozycji, ale i pozwala ponownie ją zasunać po załadunku. W rezultacie system ten zwiększa wydajność i bezpieczeństwo załadunku i rozładunku.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij