[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Kolejny wariant naczepy Kögel Trucker Trailer Cz.2

Na targach transport logistic 2019 w atrium przy wejściu wschodnim Kögel zaprezentował nową wersję naczepy Trucker Trailer (KTT). KTT powstała w wyniku analizy ankiety przeprowadzonej przez firmę wśród zawodowych prowadzących na Truck Grand Prix, Wolfsmeile i parkingach truckerskich na temat „perfekcyjna naczepa dla kierowców”. Potem dział rozwoju podmiotu sprawdził wszystkie propozycje pod kątem możliwości wykonania i następnie uwzględnił je w KTT.

Następna zaleta to optymalne zabezpieczenie ładunku, uzyskiwane dzięki zastosowaniu stalowej perforowanej ramy zewnętrznej typu Vario-Fix z 24 parami uchwytów mocujących o wytrzymałości dla siły rozciągającej o wartości 2500 kg na mocowanie. System zabezpieczenia przy częściowym załadunku naczepy KTT umożliwia wygodne zabezpieczenie ładunku. W tym celu w podłodze i na pasie dachowym na całej długości umieszczone są szyny. Co więcej, dwie pionowe belki, poprowadzone w górnej szynie, można zablokować w wybranej pozycji i zabezpieczyć ładunek w poprzek za pomocą trzech poziomych belek załadunkowych. System jest zaprojektowany do zabezpieczenia ładunku przeciwnie do kierunku jazdy przy załadunku całkowitym o masie 27000 kg.

Specyfikacja KTT zawiera również inne elementy indywidualnego wyposażenia. Dodatkowo naczepę wyposażono bowiem zgodnie z wytycznymi Daimler 9.5. W ich myśl między innymi konieczne są wprowadzenie ogranicznika palet i podwójnej ściany czołowej. Powyższe uzupełnia system zapobiegający oblodzeniu dachu. W tym celu pod plandeką dachową zamontowano długi elastyczny rękaw powietrzny. Napompowany rękaw naciska plandekę, lekko wypychając dach ku górze, a tym samym łatwo i szybko usuwa gromadzące się na nim wodę, śnieg i lód. Pomaga to kierowcom wywiązać się z obowiązku usuwania wody i lodu z dachów ciężarówek, a przy tym zapobiegać poważnym wypadkom, niejednokrotnie powodowanym przez spadające bryły lodu.

REKLAMA

Dla zwiększenia bezpieczeństwa transportu oraz aby zapobiec wypadkom podczas skrętów, ta lekka naczepa otrzymała jeszcze migające światła obrysowe boczne oraz światło tylne zespolone LED Kögel LUXIMA z wbudowanym monitorowaniem tyłu pojazdu. W rozwiązaniu tym, które zajęło trzecie miejsce w międzynarodowym konkursie branżowym „Trailer Innovation 2017”, czujniki monitorowania tyłu pojazdu i wspomaganie najazdu na rampę zajmują niewiele miejsca w świetle tylnym zespolonym LED LUXIMA i mocowaniu tablicy rejestracyjnej. W efekcie niepotrzebna okazuje się dodatkowa przestrzeń montażowa z tyłu pojazdu. Do innych elementów indywidualnego wyposażenia zaliczają się para reflektorów cofania LED Kögel LUXIMA z tyłu, reflektor roboczy LED Kögel LUXIMA zainstalowany wewnątrz na portalu ściany tylnej jako oświetlenie środka, system wskazujący zużycie okładzin hamulcowych, system monitorowania ciśnienia opon, gumowe zderzaki, poprzeczny trójkątny profil gumowy, dwie duże skrzynki narzędziowe, kapturki ochronne nakrętek kół, system monitorowania i sterowania danymi EBS za pomocą aplikacji i wiele więcej.

Dodatkowo naczepa KTT otrzymuje system Kögel Telematics. Dzięki pakietowi telematycznemu BasicTrailer, łączącemu usługi PosControl, TrailerControl i EBSControl, moduł telematyczny Kögel Trailer wysyła dane, takie jak pozycja w czasie rzeczywistym, status połączenia i dane EBS, do portalu internetowego Kögel Telematics. Wszystkie zarejestrowane dane można – dzięki bazie danych Kögel Telematics-Connectivity nie tylko zobaczyć w portalu internetowym Kögel Telematics i innych systemach zarządzania flotą, lecz i zaimportować w czasie rzeczywistym do istniejących procesów i najrozmaitszych systemów oprogramowania.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij