[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.0

Krone Smart Scan Cz.3

Krone wprowadza na IAA liczne rozwiązania dotyczące systemów zarządzania flotą z punktu widzenia producenta naczep i zabudów. Są to więc w pierwszym rzędzie rozwiązania ukierunkowane na śledzenie i namierzanie naczep, badanie stopnia wykorzystania ich możliwości przewozowych oraz podniesienie bezpieczeństwa i efektywności dokonywanych operacji.

Fot. Producent

Kolejnym istotnym softwarowym novum związanym ze sferą przemieszczania ładunków jest tzw. inteligentna detekcja przestrzeni ładunkowej Smart Scan. Prezentowany w 2016 roku system wykrywania przestrzeni ładunkowej Krone został bowiem teraz zoptymalizowany i umożliwia cyfrowe wsparcie oraz inteligentny przegląd obszaru ładunkowego i na tej podstawie wykrywanie nadal wolnej przestrzeni ładunkowej za pomocą kamery i czujników. Aby zarejestrować dostępny obszar ładowania, obraz jest oceniany za pomocą inteligentnego algorytmu. Dyspozytor natomiast podąża za naczepą w czasie rzeczywistym i widzi, ile miejsc jest aktualnie zajmowanych w ładowni. Tym samym wiadomo dokładnie, ile wolnej przestrzeni pozostaje dostępne oraz gdzie konkretnie – w którym miejscu przestrzeni ładunkowej – ten wolny obszar wciąż się znajduje. Ten system wykrywania ładunków opiera się w takim razie na inteligentnym skanowaniu, służącym do wykrywa zdolności załadunkowych i poprawionej obsługi logistyków. Wolne zdolności przewozowe są tu zatem wykrywane i lepiej wykorzystywane dzięki inteligentnemu skanowaniu przestrzeni ładunkowej. Tym samym system ten powoduje, że dyspozytorzy otrzymują szybkie i wiarygodne informacje o tym, gdzie dokładnie w pojeździe są dostępne konkretnie zdefiniowane wciąż niespożytkowane zdolności przewozowe.
Wśród najważniejszych zalet Krone Smart Scan znalazły się:

REKLAMA
  • wykrywanie wolnej przestrzeni ładunkowej w czasie rzeczywistym;
  • wskazanie na konkretną wolną przestrzeń dostępną w danym pojeździe, poruszającym się w danym czasie w danej relacji przewozowej;
  • unikanie pustych czy nie w pełni wykorzystanych przebiegów dzięki uaktualnianej na bieżąco wiedzy osób zarządzających na ten temat;
  • ogólne podniesienie efektywności transportu.

System otrzymał nagrodę "Trailer Award" w kategorii "Smart Trailer".

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij