REKLAMA

LNG i I-Save pomagają ITC Holland na drodze do zrównoważonej przyszłości

Jak tworzyć wartość dodaną dla swojego klienta? Odgrywa to ważną rolę w działalności biznesowej ITC Holland Transport. Zakup dziesięciu oszczędnych ciągników Volvo FH I-Save i dwóch Volvo FH LNG pomoże zrealizować te ambicje.

Volvo Holandia Producent

LNG i I-Save pomagają ITC Holland na drodze do zrównoważonej przyszłości

ITC Holland Transport z Oss dla różnych klientów w całej Europie przewozi płynne artykuły spożywcze. Nick van Schaick – kierownik operacyjny – mówi „Pomyśl o olejach i tłuszczach roślinnych, produktach mlecznych, sokach owocowych i kakao. Transportujemy surowce do fabryk oraz półprodukty i gotowe produkty do miejsc pakowania lub bezpośrednio do klienta końcowego. W krajach Beneluksu i Niemczech naszymi cysternami wykonujemy transport drogowy. W przypadku większych odległości oferujemy rozwiązania intermodalne z kontenerami-cysternami”.

Najlepsze w Europie

Nick van Schaick i jego siostra Dionne wkrótce przejmą firmę od swoich rodziców Dominicusa i Anity. „Nasza ambicja: być najlepszym przewoźnikiem płynnej żywności w Europie. Nieustannie szukamy, jak możemy coś zmienić. Podczas transportu żywności kluczowe jest połączenie jakości i obsługi z elastycznością. Musisz być w stanie odpowiedzieć ad hoc na pytanie klienta. Ponadto myślenie zgodne z klientem i rozwój wraz z klientem są podstawą naszej wizji. Na przykład coraz częściej klienci chcą mieć możliwość śledzenia swoich produktów w czasie rzeczywistym i wiedzieć, w jakich warunkach są transportowane. Dlatego inwestujemy w narzędzia to umożliwiające, takie jak śledzenie GPS w czasie rzeczywistym, pozwalające klientom na dokładne sprawdzenie, gdzie znajdują się ich cysterny. Mogą również zdalnie sprawdzać temperaturę ładunku”. Innym przykładem takiego myślenia jest to, że do stałych klientów oddajemy naszych pracowników jako operatorów do załadunku i rozładunku cystern. Nasi kierowcy muszą tam tylko podłączyć kontenery-cysterny. Daje to szereg korzyści: nasz klient nie musi zatrudniać własnego personelu i oszczędza kierowcom cenny czas oczekiwania.

REKLAMA

Obiecujące wyniki

Kierowcy ITC Holland Transport jeżdżą od tego roku dwunastoma nowymi ciężarówkami Volvo. Oprócz zakupu dwóch ciągników FH LNG, firma zleciła wykonanie dziesięciu ciągników FH I-Save 460 4x2. FH I-Save łączy w sobie silnik D13 Turbo Compound, najbardziej ekonomiczny silnik Volvo Trucks do transportu długodystansowego w historii, z kompleksowym pakietem zaawansowanych funkcji oszczędzających paliwo. Na przykład skrzynia biegów I-Shift została zoptymalizowana pod kątem długich dystansów, a tempomat predykcyjny I-See analizuje dalsze nachylenia trasy na podstawie map i odpowiednio dostosowuje zachowanie podczas jazdy i zmiany biegów. Dzięki I-See energia ciężarówki jest optymalnie spożytkowywana w trakcie jazdy w terenie górzystym. Dla dokładniejszego pozycjonowania topograficznego I-See zawiera mapę o wysokiej rozdzielczości. Van Schaick: „Przy siedemdziesięciu ciężarówkach we flocie szybko staje się interesujące, jeśli można zaoszczędzić na kosztach paliwa. Stanęliśmy teraz przed zadaniem wymiany i usłyszeliśmy z rynku dobre historie o Volvo FH I-Save. To był powód, dla którego postanowiliśmy zbadać możliwości ciężarówki demonstracyjnej. Nasz kierowca był bardzo entuzjastycznie nastawiony do tego, a zużycie było pozytywne. Na tej podstawie zdecydowaliśmy się wprowadzić dziesięć ciągników Volvo FH I-Save 460 4x2. Pierwsze efekty są bardzo obiecujące. Już widzimy wyniki od 25 do 26 litrów na 100 kilometrów ”.

Koncepcja światła

FH I-Save zostały zaprojektowane jako lekkie ciągniki koncepcyjne – lekkie rozwiązanie Volvo Trucks. „W przewozie cysternami niezbędny jest lekki sprzęt. Dzięki Light Concept optymalizujemy masę własną i zwiększamy ładowność. To zwiększa wydajność ”.

Monitoruj zużycie paliwa

Van Schaick uważa zakup nowych samochodów Volvo za dobry powód, aby rozpocząć monitorowanie zużycia paliwa. „Nieustannie szukamy sposobów tworzenia wartości dodanej dla naszych klientów. Tego samego oczekujemy od naszych dostawców. Na przykład korzystamy z różnych usług oferowanych przez BAS Truck Center w celu zarządzania zużyciem. BAS Truck Center naprawdę myśli aktywnie, a dostawa już się rozpoczęła. Następnie kierowcy przeszli intensywne szkolenie we wszystkich szczegółach dotyczących ciężarówek. Dzięki Dynafleet ściśle monitorujemy teraz zużycie paliwa. Wykorzystujemy dane, które to generuje, aby wspierać kierowców coachingiem i prowadzeniem przez trenera kierowców z BAS Truck Center. W ten sposób możemy maksymalnie wykorzystać możliwości ciężarówek”.

Oszczędzaj CO2 dzięki Volvo FH LNG

Dwa FH I-Save otrzymały kolory FrieslandCampina. Dotyczy to też dwóch ciągników FH 460 LNG 4x2, które ITC Holland Transport wprowadził do użytku na początku tego roku. Van Schaick: „Zrównoważony rozwój jest jedną z podstawowych wartości naszej firmy. Inwestycja w dwie ciężarówki Volvo FH LNG idealnie do tego pasuje. W końcu te ciężarówki emitują o 20% mniej CO2. Nasz klient FrieslandCampina także do tego zachęca, aby również osiągnąć cele w zakresie redukcji CO2”.

ITC Holland Transport w skrócie

ITC Holland Transport została założona w 1927 roku i zatrudnia 150 pracowników. Jej motto brzmi „Transport płynów”. Flota składa się z 70 ciężarówek, z czego dwanaście to samochody Volvo.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA