[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Laxå – mały wielki specjalistyczny pomocnik Scanii Cz. 4

Na rynku od dawna istnieje grupa niszowych firm, która proponuje wykonania ciężarówek montowane w bardzo małych seriach – kilku, kilkunastu, rzadziej kilkudziesięciu sztuk, a nierzadko w jednym egzemplarzu. Pojazdy te bowiem powstają w celu zaspokojenia specyficznych wymagań niektórych odbiorców. W związku z tym cechują się przeważnie bardzo nietypową ostateczną kompletacją, specjalnie dobraną – maksymalnie zoptymalizowaną pod kątem potrzeb tego konkretnego nabywcy.

Fot. Producent
  • osie – dodanie lub usunięcie osi napędzanej, nienapędzanej, podporowej, skręcanej lub nieskręcanej, podnoszonej lub niepodnoszonej, wleczonej lub pchanej, z pojedynczym bądź podwójnym ogumieniem;
  • wydłużenie lub skrócenie ramy podwozia;
  • zmiana układu – rozstawu i lokalizacji osi;
  • zmiana rodzaju osi – wprowadzenie osi o większej nośności, w tym od partnerów zewnętrznych;
  • zamiana kabiny na normalnie niedostępną w standardowej kompletacji – przykładowo wprowadzenie kabiny wydłużonej, załogowej w ciężkich ciągnikach siodłowo-balastowych, w tym w terenowych militarnych (8x8 HET), czy terenowych wydaniach pożarniczych;
  • modyfikacje w zawieszeniu – wprowadzenie zawieszenia wzmocnionego, mechanicznego na miejsce pneumatycznego albo odwrotnie;
  • montaż specjalnych skrzyń biegów i przystawek odbioru mocy;
  • montaż specjalnego wyposażenia dodatkowego zamówionego przez danego użytkownika.

W efekcie w przyjętym tu systemie nie ma najmniejszego problemu, by pozamieniać osie, zmienić ich rozstaw i układ, przesunąć, wydłużyć lub skrócić ramę podwozia, zamienić kabinę czy inne ważne podzespoły, jak skrzynia biegów lub przystawka odbioru mocy, zainstalować specyficzne pozycje dodatkowe. Jeśli powyższe – jak zaznaczono – okazuje się tylko technicznie wykonalne i prawnie dozwolone, a nabywca za to zapłaci, dany projekt trafia do realizacji. Jednocześnie zaznacza się wybitnie zindywidualizowane – jednostkowe podejście, gdyż każdy projekt bywa inny i w związku z tym nieraz trzeba go realizować od przysłowiowej czystej kartki.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij