MAN SimplePay: Kiedy ciężarówka płaci

MAN SimplePay automatyzuje procesy płatności. Tankowanie i płatności w ciężarówce. Planowana rozbudowa do „ekosystemu płatności” MAN zmienia ciężarówkę w portfel: nowa cyfrowa platforma MAN SimplePay ułatwia klientom wszystkie procesy płatności – przy pełnej przejrzystości. Zgodnie z hasłem: „Simplifying Business”.

MAN SimplePay Producent

MAN Truck & Bus prezentuje się jako „Smart Innovator” i jako jeden z pierwszych producentów oryginalnego wyposażenia opracował cyfrową platformę dla wszystkich procesów płatności związanych z pojazdami użytkowymi – MAN SimplePay. W ten sposób ciężarówka staje się cyfrowym portfelem – dla wszystkich transakcji zawieranych codziennie przez jej kierowcę. Korzyści to pełna przejrzystość i ułatwienie wszystkich procesów płatności.

MAN SimplePay prowadzi do całego „ekosystemu płatności” różnych usług. Wraz z wiodącym koncernem naftowym i gazowym jako partnerem, MAN rozpoczyna najpierw od rozwiązania zautomatyzowanego, bezdotykowego i bezpiecznego procesu płatności przy tankowaniu – bez gotówki i fizycznych kart (kredytowych). Kierowca pozostaje w ciężarówce, nie musi iść do kasy stacji paliw i tym samym oszczędza czas. Ponadto w czasach koronawirusa redukuje możliwe kontakty Również menedżer floty ma korzyści: na pulpicie uzyskuje szybki pogląd i w jednym systemie może kontrolować wszelkie koszty oraz procesy dla każdego pojazdu. Pozytywny efekt: zmniejsza nakład pracy administracyjnej. W ten sposób MAN rozwiązuje problem, który często zabiera menedżerowi floty wiele godzin i odciąga go od właściwego zadania: czyli skutecznego wykorzystanie taboru. .

Technicznie płatność odbywa się bezpośrednio z ciężarówki przez RIO Box w pojeździe. Proces płatności jest realizowany cyfrowo przez kolejnego partnera: Payment Processor Stripe. Infrastruktura chmury jest udostępniana przez Amazon Web Services (AWS). Usługę MAN SimplePay można zamówić za pośrednictwem MAN Marketplace, następnie zostanie ona wgrana bezprzewodowo do wybranych ciężarówek.

Wprowadzenie na rynek MAN SimplePay powinno nastąpić tak szybko, jak to możliwe. A to nie wszystko: w kolejnych krokach sieć partnerska i usługi powinny zostać rozbudowane w celu ułatwienia i zabezpieczenia płatności. Na przykład w przypadku usług serwisowych on the Road będzie to gwarancja płatności dla warsztatu za pośrednictwem RIO Box w przypadku awarii.

Po targach IAA Transportation 2022 MAN SimplePay będzie dostępna dla klientów pilotażowych na rynku angielskim, po czym nastąpi wprowadzenie na rynek niemiecki. W późniejszym czasie funkcja MAN SimplePay zostanie wdrożona poza granicami Niemiec. Planuje się też integrację flot mieszanych za pośrednictwem koncernu TRATON oraz rozszerzenie rozwiązania na autobusy i vany MAN.

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

NOWE TECHNOLOGIE

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.2

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

CIĘŻARÓWKI

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.1

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

NOWE TECHNOLOGIE

Twente Milieu inwestuje w siedem elektrycznych Scanii z konstrukcją systemu załadunku od tyłu do zbiórki odpadów z gospodarstw domowych

Twente Milieu NV podpisało umowę z Terberg Matec Nederland BV i Scanią Nederland B.V. jako podwykonawcą na dostawę siedmiu nowych, całkowicie elektrycznych (BEV) ciężarówek Scanii. Terberg Matec Nederland BV wyposaża pojazdy z systemem załadunku tylnego do zbiórki odpadów z gospodarstw domowych. Siedem aut zostanie dostarczonych w ciągu czterech lat.

NOWE TECHNOLOGIE

Kaunis Iron przewozi rudę za pomocą 74-tonowego zestawu z ciężarówką elektryczną

Kaunis Iron dużo inwestuje w transport rudy żelaza, który staje się wolny od paliw kopalnych. Teraz wiadomo, że zelektryfikowany sprzęt o masie całkowitej 74 ton będzie testowany w 2023 roku.

REKLAMA