REKLAMA

MAN TGE L3H3 3.180 2.0 180 KM 4X4 dlaczego warto w niego zainwestować ? Cz.1

W przypadku wyboru odpowiedniej specyfikacji samochodu jest nad czym się zastanawiać. Model oferowany jest w 69 wersjach bazowych, w tym z DMC od 3 do 5,5 tony z pojedynczymi lub bliźniaczymi kołami z tyłu. Do tego napędzana może być przednia lub tylna oś oraz obie osie. Z takim układem napędowym 4x4, samochód trafił na testy do redakcji.

Man TGE Bartosz Wojtowski

Z racji sprawniejszego napędu jest dedykowany dla tych, którzy muszą też zjechać z asfaltu; czyli dla firm budowlanych, nadleśnictw, służb ratowniczych takich jak GOPR, TOPR, WOPR, Straży Pożarnej czy Pogotowia Ratunkowego. Samochodem terenowym nie jest, ale można dostać się nim w destynacje, które w zwykłym samochodzie dostawczym nie są osiągalne. Z zewnątrz sylwetka samochodu prezentuje się dość dynamicznie i to nie za sprawą tylko lwa w atrapie. Man furgon ma dużo przetłoczeń blach karoserii; te na masce i nad przednią szybą dodają autu drapieżności. Man TGE to jeden z ładniejszych samochodów na rynku! W kabinie bardzo ergonomiczne umiejscowiono schowki i półki. Duży plus należy się też za rozmieszczenie czterech gniazd 12 V i dwóch portów USB C.

REKLAMA
Man TGEBartosz Wojtowski
Man TGEBartosz Wojtowski

Kierownica wielofunkcyjna dobrze leży w dłoniach i jest podgrzewana (opcja). Obsługa ergonomicznie rozmieszczonych elementów obsługowych jest intuicyjna. Auto zapewnia wysoki komfort użytkowania zarówno podczas prowadzenia kabinie jak i obsługi przestrzeni ładunkowej. Podczas podróży pracę umilał zestaw multimediów wyposażony w Android Auto i Apple Car Play, nawigacja GPS dostępna była do pobrania ze sklepu. Dużym atutem pracy dla kierowcy był fotel ergoActive (opcja) z masażem; nawet po długiej podróży nie odczuwało się zmęczenia.

W warunkach zimowych dobrze sprawdzała się szyba ze szkła atermicznego; w opcji podgrzewana. Pracę w przestrzeni ładunkowej ułatwiały: szeroki kąt otwarcia drzwi 270 stopni (opcja),

płaska ściana grodziowa, która nie utrudniała załadunku auta oraz duża szerokość drzwi bocznych przesuwnych wynosząca aż 1311 mm.

Wewnątrz przestrzeni ładunkowej o pojemności 11,3m3 były umiejscowione 4 punkty oświetleniowe LED. Zapewniały one wystarczające natężenie światła nawet po zmroku. Dodatkowym atutem przy korzystaniu z przestrzeni ładunkowej był nisko umiejscowiony stopień wejściowy na wysokości 390 mm, niestety w opcji.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA