REKLAMA

Nowa generacja TG -odmiany specjalizowane i specjalistyczne, budowlane, w tym z napędem na wszystkie koła Cz.1

We wrześniu2020 roku podczas specjalnej konferencji prasowej, będącej swoistym substytutem odwołanych przez pandemię targów IAA Nutzfahrzeuge, MAN Truck&Bus poinformował, że najnowszą generację TG uzupełniają wydania specjalizowane i specjalistyczne, w pierwszym rzędzie przeznaczone dla sektora budowlanego oraz innych sektorów potrzebujących analogicznego sprzętu, jak leśnictwo, energetyka, drogownictwo, kopalnictwo, straż pożarna czy siły zbrojne. Wydania te pochodzą ze wszystkich serii wyrobów, czyli TGL, TGM, TGS i TGX.

Producent

Specjalistyczna wiedza branżowa firmy, nowoczesna, nieraz pionierska technologia oraz wysoka użyteczność mają być zasadniczymi wyznacznikami komercyjnymi odmian z premierowej generacji ciężarówek, w tym z napędem na wszystkie koła, przygotowanych do ciężkich zastosowań w budownictwie i segmentach użytkowo spokrewnionych. Pojazdy te są zasadniczo promowane pod dwoma hasłami. „Simply my Truck” oznacza, że kierowca znajduje się w centrum uwagi. Natomiast „Simplifying Business” ma potwierdzać, że podmiot dostarcza przedsiębiorcom idealne rozwiązania dla wszystkich wymagań branży budowlanej. Tym samym proponowane auta powinny do siebie przekonywać wysoką opłacalnością i optymalną dostępnością. Kwestie te zaliczają się do dość istotnych, gdyż istnieje ogromna różnorodność zastosowań, w których można wykorzystać samochody budowlane – od obsługi dużych placów budowy domów, obiektów przemysłowych lub infrastruktury przez recykling i utylizację, po dostawy materiałów budowlanych bezpośrednio do klientów końcowych - to tylko kilka przykładów. W tym przypadku wymogi stawiane standardowym wykonaniom specjalizowanym i specjalistycznym, takim jak wywrotki, podnośniki, żurawie, nośniki hakowych lub bramowych systemów załadowczych albo urządzeń specjalnych, takich jak betonomieszarki i pompy do betonu, zaliczają się do szczególnie wysokich. Pojazdy te mianowicie powinny być w stanie poruszać się po normalnych drogach w bardzo wydajny i ekonomiczny sposób, działać jako elastyczny element wyposażenia podczas załadunku i rozładunku oraz muszą być wyjątkowo wytrzymałe i zdolne do wykonywania ciężkich zadań, gdy są używane na placu budowy. Kierowcy i przewoźnicy z branży budowlanej chcą przy tym i zawsze muszą na nich polegać w 100 procentach. Z tego powodu premierową generację zaprojektowano w taki sposób, aby jeszcze dokładniej dopasować ją do indywidualnych potrzeb różnych segmentów wymagających bardziej skomplikowanego kołowego sprzętu transportowego. W związku z tym klienci mogą korzystać z dużej wiedzy branżowej, którą MAN Truck&Bus rozwinął w ciągu 100 lat doświadczenia w pracy z pojazdami użytkowymi.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA