Modernizacja ta w sposób kompleksowy i skuteczny eliminuje praktycznie wszystkie wady pierwowzoru, a zarazem w jej następstwie otrzymuje się wariant praktycznie w niczym nie odbiegający od współczesnych odpowiedników pod względem kluczowych walorów eksploatacyjnych i taktycznych.
W trakcie ubiegłorocznych targów MSPO podmiot ujawnił pierwsze, jeszcze prototypowe wydanie M-AX. W ciągu roku dokonano w nim wielu poprawek optymalizujących m.in. w obszarze wzmocnienia podwozia czy zmiany lokalizacji zbiornika paliwa. Na tegorocznej kieleckiej wystawie zostanie zaś zaprezentowana nowa wersja Honker M-AX. Jest to wersja przewidywana jako oferta samochodu specjalnego przygotowanego pod zabudowę sprzętem łączności. Podstawowe zmiany to:
- sztywny dach – tzw. hardtop całkowicie wykonany z blachy stalowej;
- zwiększona przestrzeń wewnętrzna wskutek podwyższenia dachu o około 150 mm.
Jednocześnie auto zbudowano z założeniem osiągnięcia minimalnej masy własnej podwozia, po wyposażeniu w sprzęt łączności w celu zmieszczenia się w dopuszczalnej masie całkowitej 3500 kg.
Komentarze