REKLAMA

Nowe TGL, TGL i TGS do dystrybucji ładunków Cz.1

Wraz z nową serią TGL, TGM i TGS, MAN Truck&Bus wprowadza do użytku w sektorze dystrybucji przedstawicieli następnej generacji ciężarówek. Specjalna wiedza branżowa łączy się z nowoczesną, przyszłościową technologią i całkowicie na nowo definiuje przydatność do zastosowania.

Podmiot wspiera dystrybutorów swoją wiedzą branżową. Dlatego nowe TGL, TGM i TGS w centrum uwagi stawiają czynniki oddziałujące na graczy z sektora dystrybucji, stanowiąc dobre rozwiązanie dla każdego wymagania w tym segmencie. Powyższe powinno się przełożyć na dalszą poprawę wydajnośc oraz dostępności.
Przewóz ładunków na obszarach miejskich i centralna logistyka miejska stale się rozwijają, gdyż sukcesywnie wzrasta liczba ludzi mieszkających w miastach i ich okolicach. Ciągłe dostarczanie ładunków do tych ważnych aglomeracji staje się coraz większym zadaniem dystrybutorów towarów na poziomach regionalnych i śródmiejskich. Powyższe nie bywa naturalnie pozbawione wyzwań: zwiększone wymogi ze strony konsumentów dotyczące świeżości i dostępności wyznaczają wysoką częstotliwość działań. W dużej mierze, ze względu na nieustanny rozwój handlu internetowego, coraz większe ilości wszelkiego rodzaju towarów muszą być dostarczane coraz szybciej, często prosto pod drzwi klienta końcowego. Jednocześnie ulice stają się coraz bardziej pełne, a ruch staje się szybszy i bardziej zagmatwany. Do tego dochodzą coraz bardziej zmieniające się i restrykcyjne przepisy, takie jak ograniczenia wjazdu, wymagania dotyczące ochrony środowiska czy ochrony przed hałasem albo wielu innych spraw. W takich realiach sprawne działanie każdego łańcucha dostaw to logistyczne arcydzieło każdego dnia.
MAN Truck&Bus wspiera klientów z sektora dystrybucji swoją wiedzą branżową opartą na ponad 100-letnim doświadczeniu w dziedzinie pojazdów użytkowych. Dlatego przedstawiciele nowych generacji ciężarówek TGL, TGM i TGS są teraz jeszcze lepiej dopasowani do specjalnych wymagań aplikacji dystrybucyjnych. Osiąga się to głównie poprzez skupienie się na kierowcach oraz umieszczenie ich i ich potrzeb w centrum, zgodnie z dewizą „Po prostu moja ciężarówka”. W tym celu specjaliści MAN-a zaangażowali ponad 700 kierowców w badania różnych modeli i sprawdzanie opracowań z novum w symulatorach jazdy i badaniach na torze testowym. Oprócz tego z wyprzedzeniem pokazano różne prototypowe rozwiązania nowej generacji aut. Informacje zwrotne od profesjonalistów i ich osobiste wymogi projektowe dotyczące miejsc pracy kierowców bezpośrednio trafiły do nowej serii. Obsługa, komfort podczas jazdy, systemy wspomagania i bezpieczeństwa oraz konstrukcja zostały przygotowane z myślą o wdrożeniu i praktycznym zastosowaniu. Koncentrując się wyłącznie na rozwoju i produkcji pojazdów użytkowych, MAN staje się dość kompetentnym i silnym partnerem dla firm transportowych, a dzięki szerokiej gamie nowoczesnych technologii może zaoferować całościowe rozwiązania dla wszystkich potrzeb transportowych w odmiennych sektorach, w tym w dystrybucji albo budownictwie. Niezależnie od tego, czy w dystrybucji są to ładunek drobnicowy, chłodniczy czy wymagający użycia cystern, z kolei w budownictwie czy pojazd służy jako wywrotka, hakowiec bramowiec, nośnik wielu rodzajów żurawi albo jako betonomieszarla bądź pompa do betonu. Do tego dochodzą właściwie skoordynowane dodatkowe usługi posprzedażowe – tzw. serwis posprzedażowy, gwarantujące optymalną dostępność taboru. Ostatecznie „Upraszczanie biznesu” - ułatwianie pracy klienta - nie bez powodu jawi się jako naczelna zasada. Tym samym klient, podobnie jak kierowca, powinien czuć, że nowa generacja to „Simply my Truck”.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA