REKLAMA

Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.18

Wraz z nową serią TGL, TGM i TGS, MAN Truck&Bus wprowadza do użytku w sektorze dystrybucji przedstawicieli następnej generacji ciężarówek. Specjalna wiedza branżowa łączy się z nowoczesną, przyszłościową technologią i całkowicie na nowo definiuje przydatność do zastosowania.

Man TG Producent

Mniejsze zużycie redukuje koszty

Aby mieć pewność, że nowa generacja TGL, TGM i TGS pozostanie opłacalna dla firm transportowych przez cały okres użytkowania, konstruktorzy skoncentrowali się na wyjątkowo trwałych częściach zużywalnych. Na przykład nowy system oświetlenia przedniego LED przekłada się na wyraźne korzyści ekonomiczne, gdyż wyróżnia się bardzo niskim zużyciem energii i znacznie dłuższą żywotnością: do 50000 godzin pracy! Odpowiada to około 15 latom lub przejechaniu 1500000 kilometrów. W przypadku konieczności wymiany świateł, przeprojektowane wejście do kabiny zapewnia łatwy dostęp do nich, znacznie upraszczając procedurę obsługi. Na bardziej podstawowym poziomie każdy samochód z premierowej generacji wyposażono w wiele przeprojektowanych lub ulepszonych komponentów, które wolniej się zużywają, ważą mniej i przyczyniają się do znacznego obniżenia kosztów konserwacji.

REKLAMA

Pomoc i wsparcie na wszelki wypadek i w nagłych wypadkach

Oprócz oferty serwisowej i konserwacyjnej MAN oferuje serwis pomocy drogowej Mobile24. Dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, zespół infolinii mówi w 26 językach, a usługę w terenie zabezpiecza ponad 2000 warsztatów. Ciężarówki MAN nowej generacji są zaopatrzone w aplikację pokładową Mobile24 w systemie informacyjno-rozrywkowym, w przypadku awarii umożliwiającą kierowcy bezpośredni kontakt z Centrum Serwisowym Mobile24. Ponadto aplikacja informuje kierowcę o przewidywanym czasie przyjazdu mechanika MAN. Mechanik może również załatwić całą awarię za pomocą aplikacji Pomoc drogowa Mobile24. Interakcja między różnymi funkcjami aplikacji poprawia komunikację między mechanikiem a klientem, gdyż istotne informacje i automatyczne komunikaty o stanie mogą być przesyłane elektronicznie. Aplikacja oferuje też wiele dodatkowych usług związanych z obsługą awarii, takich jak śledzenie linków za pośrednictwem poczty e-mail, dla klientów flotowych śledzenie stanu na żywo lub zintegrowany serwis opon z gwarancją stałej ceny.
W połączeniu z umowami serwisowymi Comfort, ComfortPlus i ComfortSuper oraz aktywacją MAN ServiceCare MAN proponuje jeszcze gwarancję mobilności – gwarancję bezawaryjnej pracy. Obowiązuje ona w ponad 30 krajach europejskich i obejmuje takie usługi, jak pomoc drogowa na miejscu lub holowanie do najbliższego centrum serwisowego MAN. Jeżeli szybka naprawa okaże się niemożliwa, MAN dostarczy pojazd zastępczy na okres do 14 dni lub, jeśli pojazd zastępczy nie jest dostępny, uiści opłatę za awarię – rekompensatę za przestój w wysokości do 180 EUR dziennie w przypadku TGS lub TGM i do 130 EUR za TGL.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA