[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.0

Nowości Mercedes Benz Van w sferze software Cz.1

Na targach Bauma 2019, Mercedes-Benz Vans prezentuje In-Van Delivery and Return (IDR), innowacyjne, cyfrowe rozwiązanie zwiększające wydajność zdecentralizowanych, ogólnokrajowych flot serwisowych.

Fot. Producent

IDR znacznie upraszcza logistykę materiałową i logistykę części zamiennych oraz oszczędza czas techników serwisowych i ich dyspozytorów. Dostarczanie wymaganych materiałów, części zamiennych i narzędzi odbywa się niezawodnie i bezpiecznie bezpośrednio do furgonetek serwisantów. Na początku pracy wszystko, co jest potrzebne w ciągu dnia, jest już dostarczone do pojazdu, a części, które nie są już potrzebne, zostały odebrane bez interwencji technika serwisu. Kierownik floty jest również odciążony, a nawet zmiana auta zostaje uproszczona dzięki systemowi. Samochody nowe lub zastępcze mogą być elastycznie przydzielane do dostaw za pomocą systemu IDR, tak aby na stałe zapewnić niezawodną dostawę do techników serwisowych.
Oszczędność czasu podróży, więcej czasu na produktywne działania.

Flota usługowa jest zazwyczaj ogólnokrajowa i zdecentralizowana. W niektórych przypadkach poszczególni technicy serwisowi znajdują się z dala od siedziby firmy lub oddziału, a zakup materiałów zajmuje dużo czasu. Technicy serwisowi potrzebują dziennie średnio od 60 do 120 minut, aby odebrać odpowiednie części zamienne i narzędzia do swojej pracy i załadować je do samochodu oraz nadzorować materiały rozładowane czy elementy niepotrzebne lub zamówione w za dużej ilości. Dzięki IDR te czynności stają w dużej mierze zakończone, a technik oszczędza czas, pieniądze i może zająć się dodatkowymi zleceniami.

REKLAMA

Generalnie koncern proponuje rozwiązanie systemowe oparte na chmurze i bazujące na technologii umożliwiającej bezpieczny i bezkluczowy dostęp do pojazdu. Co więcej, system działa nawet bez połączenia z Internetem dzięki technologii Bluetooth. Specjalistyczne usługi dostaw mogą być kierowane bezpośrednio do pojazdu bez fizycznego zarządzania kluczami. W następstwie odpowiedniej aplikacji i nawigacji wspomaganej przez GPS pojazdy odpowiadające za dane dostawy, są szybko i łatwo zlokalizowane, nawet jeśli nie zostały zaparkowane w zwykłym miejscu. IDR oferuje nie tylko korzyści logistyczne: zarówno dyspozytorzy, jak i kierownicy floty uzyskują pełną przejrzystość w całym łańcuchu dostaw i mogą kontrolować online, kto konkretnie uzyskuje w danym momencie dostęp do danych pojazdów. Ponadto serwisant jest automatycznie informowany o statusie swoich dostaw i otrzymuje informacje o dostawie.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij