[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowości Mercedes Benz Van w sferze software Cz.2

Na targach Bauma 2019, Mercedes-Benz Vans prezentuje In-Van Delivery and Return (IDR), innowacyjne, cyfrowe rozwiązanie zwiększające wydajność zdecentralizowanych, ogólnokrajowych flot serwisowych.

Fot. Producent

Więcej niż tylko sprzęt: IDR łączy firmy logistyczne i floty serwisowe.
IDR zaprojektowano jako platformę łączącą floty usługowe z firmami logistycznymi. Wykorzystuje zalety technologii chmury opartych na technologii IoT oraz standardowych interfejsów, pozwalając klientom określić głębokość integracji tego cyfrowego rozwiązania z ich wewnętrznymi procesami. Furgonetka jest bezpiecznym miejscem przechowywania i odbioru w tej aplikacji. IDR nie tylko zapewnia działanie, bezpieczeństwo i przejrzystość codziennych odbiorów i dostaw. Firmy dysponujące flotą serwisową mogą w ten sposób wykorzystać jeszcze większy potencjał: ograniczenie magazynów tymczasowych, niższe zapasy materiałów oraz szybsze, identyfikowalne zwroty, niezależnie od tego, czy kwestia dotyczy części gwarancyjnych, części nadających się do ponownego użycia czy części zamiennych zamówionych w zbyt dużej ilości.
Dotychczas rozwiązanie to było pilotowane przez Mercedes-Benz Vans wraz ze specjalistyczną firmą logistyczną NOX NachtExpress. NSE (Night Star Express) i ostatnio został pomyślnie zintegrowane z platformą i wkrótce będzie wykorzystywane przez pierwszych klientów. Dzięki NOX i NSE, dwaj wiodący dostawcy są teraz powiązani z rynkiem europejskim. Obecnie IDR jest intensywnie testowany wspólnie z firmą Liebherr, produkującą maszyny budowlane. Kolejne podmioty przygotowują obecnie fazy testowe.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij