[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowy Daily – nastawione na zmianę perspektywy biznesowej w segmencie dostawczym Cz.1

Przemysł pojazdów użytkowych zmienia się w niespotykanym dotąd tempie, napędzany przez megatrendy, takie jak cyfryzacja, automatyzacja, elektryfikacja i serwicyzacja. Nowy Daily odpowiada na te trendy, przekształcając je w szanse. Tym bardziej, że na przestrzeni 40 lat typoszereg ten zyskał uznanie ze względu na własne walory użytkowe, stając się liderem w swojej klasie.

Obecna generacja Daily miała swoją europejską premierę na początku kwietnia tego roku, a polską pod koniec września. Skupiono się w niej na dalszej poprawie osiągów i ekologiczności w połączeniu z efektywnością w zużyciu paliwa oraz niskim całkowitym kosztem posiadania (TCO), co przekłada się na wymierne korzyści dla klienta. Dochodzi też dalsza poprawa w sferze komfortu użytkowania i prowadzenia, stanowiąca znaczący postęp w obszarze jazdy autonomicznej i bezpieczeństwa. Przykładowo, mając właśnie na uwadze wzrost bezpieczeństwa, pojazd wyposażono w zaawansowane systemy wspomagania kierowcy ADAS oraz ulepszone funkcje. Zgodnie z obecnymi tendencjami w zakresie digitalizacji i cyfryzacji premierowe Daily występuje także jako produkt wysoce zserwicyzowany, gdyż jeszcze silniej stawiający na składowe w zakresie łączności i sieci. To powiązanie łączności z sieciowością otwiera przed klientem świat wysoce spersonalizowanych usług, zapewniając kompleksowy pakiet – kompleksowo powiązane rozwiązania, precyzyjnie dobrane do zindywidualizowanych potrzeb oraz rzeczywistego sposobu wykorzystania konkretnych aut, czyli realnego sposobu użytkowania przez odbiorcę i rodzaju prowadzonej przez niego działalności biznesowej. Dzięki temu zmienia się podejście klienta do zakupu: nabywa on nie tylko pojazd, ale cały ściśle powiązany z nim pakiet usług. Klient otrzymuje więc kompletne narzędzie przemieszczeniowe, zmieniające sposób realizacji zadań w transporcie drogowym. Przy tym Nowe Daily zmienia codzienne życie kierowcy i jego spojrzenie na pracę, oferując mu technologie zwiększające bezpieczeństwo oraz przodujące w swojej klasie propozycje w zakresie użytkowania i prowadzenia auta. Dlatego tej premierze towarzyszy kampania promocyjno-marketingowa „Zmień swoją perspektywę biznesową".

Zasadnicze obszary zmian i usprawnień dotyczą:

REKLAMA
  • redukcji kosztów;
  • wzrostu efektywności eksploatacji;
  • wzrostu komfortu pracy;
  • wzrostu bezpieczeństwa;

włączenia do sieci – sieciowości, co stwarza możliwość dodania kompletnie nowych usług skojarzonych, ukierunkowanych na dalszą zasobową ekonomizację wszelkich dokonywanych czynności.

Gerrit Marx, dyrektor ds. pojazdów użytkowych i specjalnych, skomentował to tak: „Mamy wyznaczoną klarowną mapę drogową, strategiczną wizję, która odnosi się do kluczowych trendów napędzających naszą branżę. IVECO niewątpliwie pozostanie w czołówce i dalej będzie konkurować i wygrywać we wszystkich obszarach, w których obecnie działa, zarówno jeśli chodzi o lekkie i ciężkie ciężarówki, jak i autobusy oraz pojazdy specjalne. Nowy Daily doskonale reprezentuje naszą wizję, którą jest „rewolucyjna ewolucja". Nowy Daily pozostaje wierny swojemu dziedzictwu, spełnia dzisiejsze wysokie oczekiwania klientów i jest przygotowany na nadchodzące zmiany. Zmieni on perspektywę biznesową naszych klientów."

Powyższe oznacza kompletnie nową filozofię dostawy i eksploatacji – dostawy produktu zintegrowanego, wysoce zserwicyzowanego, w dodatku stale monitorowanego, de facto czy tego przewoźnik – użytkownik chce, czy nie.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij