[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowy Daily – nastawione na zmianę perspektywy biznesowej w segmencie dostawczym Cz.2

Przemysł pojazdów użytkowych zmienia się w niespotykanym dotąd tempie, napędzany przez megatrendy, takie jak cyfryzacja, automatyzacja, elektryfikacja i serwicyzacja. Nowy Daily odpowiada na te trendy, przekształcając je w szanse. Tym bardziej, że na przestrzeni 40 lat typoszereg ten zyskał uznanie ze względu na własne walory użytkowe, stając się liderem w swojej klasie.

Generalnie Daily AD 2019 nie tyle zmienił się stylistycznie, ile w sferze systemowej. Zmian wizualnych jest de facto tyle, ile konieczne, by nowość z jednej strony różniła się od poprzednika, z drugiej zawierała wszelkie ostatnie funkcje i systemy, czyli by pod tym względem nie odbiegała od konkurencji i obejmowała wszystko, co dzisiaj wymaga użytkownik – nabywca. M.in. odmłodzono przód, a tablica rozdzielcza z szerokimi, falistymi liniami i nowym, kolorowym wyświetlaczem o wysokiej rozdzielczości wraz z centralnym, wielofunkcyjnym ekranem HI-CONNECT przekłada się na łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji i elementów sterujących. Przy tym nowy, kolorowy wyświetlacz służy jako przyjazdy i intuicyjny interfejs dla użytkownika. Zabezpiecza dostęp w czasie rzeczywistym do wszelkich kluczowych ustawień i informacji, by umożliwić jak najlepsze wykorzystanie pojazdu.

REKLAMA

Mimo, iż te zmiany te są rewolucyjne, lecz i tak debiutujący teraz Daily jest rozpoznawalny ze względu na swój design. To jednak, co w nim najważniejsze, nie zawsze jest widoczn

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij