[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nowy Daily – nastawione na zmianę perspektywy biznesowej w segmencie dostawczym Cz.4

Przemysł pojazdów użytkowych zmienia się w niespotykanym dotąd tempie, napędzany przez megatrendy, takie jak cyfryzacja, automatyzacja, elektryfikacja i serwicyzacja. Nowy Daily odpowiada na te trendy, przekształcając je w szanse. Tym bardziej, że na przestrzeni 40 lat typoszereg ten zyskał uznanie ze względu na własne walory użytkowe, stając się liderem w swojej klasie.

Technologia w służbie kierowcy - wspomaganie prowadzenia i większe bezpieczeństwo
Światła LED – swoją drogą stanowiące ciekawy akcent stylistyczny – cechują się znacznie silniejszą wiązką o większym zasięgu, wskutek czego poprawiają widoczność i postrzeganie przeszkód – widoczność i zdolność dostrzegania przeszkód wzrasta o 15% dzięki znacznie ostrzejszej, dłuższej wiązce, co z kolei zwiększa bezpieczeństwo w warunkach słabego oświetlenia. Kolejną korzyścią, poza wyrazistym, stylowym akcentem, jest redukcja całkowitego kosztu posiadania, gdyż światła LED wyróżniają się bardzo długą żywotnością.

Tryb miejski City Mode zapewnia lepsze wspomaganie kierownicy, zmniejszając wysiłek związany ze skręcaniem nią nawet o 70%, co ułatwia manewrowanie na ulicach miast. Tę unikatową funkcję aktywuje się naciskając odpowiedni przycisk.

REKLAMA

Układ elektrycznego wspomagania kierownicy Electric Power Steering jest bardzo dokładny – reaguje precyzyjnie na sygnały wejściowe i szybko na ruchy kierowcy. Zmniejsza wysiłek związany z obracaniem kierownicy i gwarantuje płynne prowadzenie auta. Tłumi również wibracje, kompensuje znoszenie pojazdu i nierówności nawierzchni, tym samym zapewniając płynną jazdę oraz dając poczucie stabilności i kontroli. Przy czym sam układ kierowniczy został na nowo zaprojektowany, tak aby zbliżyć komfort jazdy do tego notowanego w modelu osobowym. Możliwe stały się zatem regulacja osiowa i kątowa kierownicy oraz jej ustawienie w maksymalnie zoptymalizowanej pozycji, oznaczającej największą wygodę. Co więcej mniejsza, pokryta skórą, wielofunkcyjna kierownica ma wiele przycisków sterujących, znajdujących się w zasięgu palców, i pozostawia więcej miejsca na nogi dzięki spłaszczonej partii dolnej, co ponosi ogólny komfort.

Nowe Daily pomaga też kierowcy w trudnych warunkach jazdy, dzięki kilku funkcjom dodatkowym. Hill Descent Control (HDC) – funkcja kontroli zjazdu ze wzniesienia dla wersji z napędem na tylne koła – ułatwia wolny, bezpieczny zjazd po długich, stromych zboczach. Utrzymuje bowiem stałą prędkość, poprzez autonomiczne uruchamianie hamulców pomagając zjechać powoli i bezpiecznie. Traction Plus – aktywowany naciśnięciem przycisku – utrzymuje dobrą przyczepność w każdych warunkach drogowych, w tym na śliskich nawierzchniach, takich jak piasek, błoto czy śnieg. Natomiast system monitorowania ciśnienia w oponach w czasie rzeczywistym sygnalizuje na wyświetlaczu ciśnienie każdej z opon, co zwiększa bezpieczeństwo jazdy oraz ogranicza zużycie paliwa. IVECO podkreśla, że premierowy Daily jest pierwszym pojazdem w swojej klasie, którego typy z napędem na tylne koła są wyposażone w te dwie pierwsze funkcje – HDC i Traction Plus, a typy z kołami zarówno pojedynczymi, jak i bliźniaczymi w funkcję monitorowania ciśnienia.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij