[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowy Daily – nastawione na zmianę perspektywy biznesowej w segmencie dostawczym Cz.5

Przemysł pojazdów użytkowych zmienia się w niespotykanym dotąd tempie, napędzany przez megatrendy, takie jak cyfryzacja, automatyzacja, elektryfikacja i serwicyzacja. Nowy Daily odpowiada na te trendy, przekształcając je w szanse. Tym bardziej, że na przestrzeni 40 lat typoszereg ten zyskał uznanie ze względu na własne walory użytkowe, stając się liderem w swojej klasie.

Druga zasadnicza sfera zmian dotyczy łączności i sieciowości, ukierunkowanych na maksymalizację czasu użytkowania i otwierających świat nowych usług. W ostatnim Daily łączność powiązana z sieciowością oznacza mianowicie o wiele więcej niż wyłącznie korzystanie z urządzenia mobilnego w pojeździe. Staje się ona czynnikiem umożliwiającym świadczenie szerokiego zakresu usług, pozwalających na aktywne i skuteczne wspieranie biznesu każdego przewoźnika i przedsiębiorcy, poprzez minimalizację przestojów i maksymalizację wydajności. W ramach tej strategii nowy Daily przenosi zatem łączność na zupełnie inny poziom, co właśnie umożliwia korzystanie z całej gamy nowych usług. Tym samym oferta zawiera coś więcej niż pojazd – to kompletny pakiet, ściśle odpowiadający indywidualnym potrzebom operacyjnym i biznesowym klienta.

REKLAMA

Przede wszystkim najnowszy Daily po raz kolejny dokonuje przełomu w dziedzinie łączności. Powyższe odbywa się w ramach szerokiej ścieżki cyfrowej transformacji, rozpoczętej w 2016 roku wraz z wprowadzeniem aplikacji Daily Business UP, która zawierała inteligentną opcję łączności z siecią dla lekkich aut dostawczych i w kolejnych latach została dodatkowo wzbogacona dzięki długotrwałej współpracy między Microsoft i IVECO. To partnerstwo z Microsoft ma na celu przedefiniowanie świata pojazdów użytkowych poprzez opartą na chmurze platformę Microsoft Azure, umożliwiając dostarczanie wartości dodanej poprzez świadczenie usług zapewniających większą wydajność, łatwiejszą przewidywalność obsługi pojazdów i wzrost produktywności. W efekcie dzisiaj DAILY BUSINESS UP – asystent kierowcy i firmy – to prosty sposób na połączenie danej firmy – danego przewoźnika z siecią. Po pobraniu DAILY BUSINESS UP na urządzenie i sparowaniu go z radiem DAB można bowiem użytkować funkcje pomagające zwiększać produktywność i wydajność. Ten pomocnik, poprzez funkcje takie, jak ocena stylu jazdy oraz asystent danej firmy, organizuje utrzymanie i monitorowanie floty poprzez portal MYDAILY.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij