[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.3

Nowy Daily – nastawione na zmianę perspektywy biznesowej w segmencie dostawczym Cz.6

Przemysł pojazdów użytkowych zmienia się w niespotykanym dotąd tempie, napędzany przez megatrendy, takie jak cyfryzacja, automatyzacja, elektryfikacja i serwicyzacja. Nowy Daily odpowiada na te trendy, przekształcając je w szanse. Tym bardziej, że na przestrzeni 40 lat typoszereg ten zyskał uznanie ze względu na własne walory użytkowe, stając się liderem w swojej klasie.

Druga zasadnicza sfera zmian dotyczy łączności i sieciowości, ukierunkowanych na maksymalizację czasu użytkowania i otwierających świat nowych usług.
Po pierwsze łączność z siecią zwiększa dostępność taboru wskutek wydłużonego czasu bezawaryjnej pracy. W rozwiązaniu tym auto kontaktuje się bezpośrednio z centralą kontroli IVECO – w czasie rzeczywistym przesyła dane bezpośrednio do Control Room IVECO, gdzie dedykowany zespół specjalistów firmy stale je monitoruje. Specjaliści ci mogą zdalnie przeprowadzić diagnostykę i aktualizować oprogramowanie samochodu, nie powodując przestojów. Mogą też zidentyfikować problemy przed ich wystąpieniem i podjąć działania zapobiegawcze, a w wybranych przypadkach nawet rozwiązać problem zdalnie, utrzymując auto w ruchu bez zatrzymań. Precyzyjne informacje dotyczące korzystania z Daily otrzymywane w czasie rzeczywistym umożliwiają specjalistom IVECO na maksymalizację czasu użytkowania pojazdu poprzez prowadzenie diagnostyki i podejmowanie działań zapobiegawczych. Możliwe jest również bardziej efektywne planowanie obsługi technicznej i interwencji serwisowych, skutkujące optymalizacją liczby wizyt w warsztacie i ograniczeniem przerw w pracy. W rezultacie, dzięki takiemu kompleksowemu podejściu, wydłuża się czas efektywnego wykorzystania taboru. Ponadto dane zebrane przez koncern z każdego Daily dają dokładny i kompletny obraz eksploatacji każdego jednego egzemplarza. Pozwala to IVECO na opracowanie dopasowanych do potrzeb konkretnego użytkownika ofert usług i rozwiązań finansowych, uwzględniających ewentualne wahania, jakich może doświadczyć każdy podmiot.

Po drugie, w następstwie komunikacji z siecią, użytkownik może zarządzać swoim pojazdem w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji MYDAILY, nawet zza biurka za pośrednictwem portalu internetowego, oraz poza biurem, na urządzeniu mobilnym. Da się stale monitorować konkretny samochód, w tym analizować jego pracę, zużycie paliwa i styl jazdy kierowcy, oraz planować wymagane czynności serwisowe, tak aby maksymalnie zwiększać wydajność sprzętu. Do tego dochodzi regularne wysyłanie wyczerpujących raportów na temat przebiegu i zużycia paliwa, zawierających wskazówki i sugestie, w jaki sposób da się poprawić styl jazdy, tak by oszczędzać tabor i paliwo. Poza tym proponowane są kompleksowe rozwiązania wspierające zarządzanie flotą, pozwalające zredukować wydatki dzięki zaawansowanej diagnostyce silnika i raportowaniu przebiegu w czasie rzeczywistym oraz monitorowaniu aut, stopnia wykorzystania floty i stylu jazdy kierowców. Jeśli zaś dany użytkownik ma już własny system zarządzania flotą, Daily będzie przesyłać wszelkie dane poprzez płynnie współpracujący interfejs Web API, zapewniający bezproblemową interakcję pojazdu z systemem informatycznym danego użytkownika.

REKLAMA

Oprócz tego innowacyjna usługa zdalnej pomocy technicznej umożliwia zdalne wprowadzanie zmian w zbiorach danych, sesje diagnostyczne, a nawet zdalne przesyłanie oprogramowania, co pozwala uniknąć przestojów w warsztacie dealera. Wiąże się to ze znacznymi korzyściami dla klienta, dzięki optymalizacji czasu użytkowania sprzętu.

Po trzecie dane dostarczane w czasie rzeczywistym przez Daily umożliwiają IVECO przygotowanie nowych, dostosowanych do potrzeb ofert finansowania. Finansowanie to da się odpowiednio dopasować, gdyż oferty uwzględniają wahania intensywności działań klienta, co może oznaczać, że pojazd jest używany rzadziej niż pierwotnie zakładano. Dane te umożliwiają także IVECO sporządzanie dokładnych prognoz użytkowania auta oraz opracowywanie umów serwisowych ściśle indywidualizacyjnie zoptymalizowanych pod kątem wymogów danego odbiorcy.

Po czwarte premierowy Daily obsługuje rozwiązania telematyczne, pomagające kierowcom i menedżerom flot optymalizować wydajność realizowanych operacji. Portal MyDaily, dostępny też w aplikacji MyDaily, umożliwia właścicielom codzienne monitorowanie ich taboru na komputerze stacjonarnym lub na urządzeniach mobilnych. Mogą oni analizować osiągi i zużycie paliwa oraz styl jazdy kierowców. Daily wysyła jeszcze regularnie inteligentne raporty dotyczące swoich kluczowych parametrów, wraz z sugestiami, jak poprawić styl jazdy, aby oszczędzać paliwo. Przy tym klienci mogą zaplanować interwencje serwisowe Daily, aby maksymalnie zwiększyć jego wydajność.

Po piąte oferta obejmuje kompleksowe rozwiązanie dla menedżerów flot, wspierane przez Verizon Connect. Służy ono do redukcji wydatków dzięki usprawnionej nawigacji, lepszej widoczności floty, zaawansowanej diagnostyce silnika oraz raportowaniu przebiegów w czasie rzeczywistym. Szeroki wachlarz funkcji pomaga menedżerom m.in. zarządzać opóźnieniami, dostosowywać się do zmieniających się planów dostaw, szybciej reagować na potrzeby klientów, optymalizować harmonogram przeglądów i bezpieczeństwo floty oraz monitorować godziny jazdy i wiele innych.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij