Nowy IVECO Daily - inteligentny samochód dostawczy dla rozwoju biznesu Cz.1

Nowatorskie przedsięwzięcie IVECO przygotowane w oparciu o usługę Amazon Web Services (AWS) i wyznaczające nowe standardy innowacyjnego wsparcia kierowców zapewnia obsługę głosową realizowaną dzięki rozwiązaniu Alexa firmy Amazon. IVECO Driver Pal, nowy asystent kierowcy IVECO obejmujący usługi MYIVECO i MYCOMMUNITY, umożliwia kierowcy przeniesienie świata cyfrowego na pokład oraz interakcję z pojazdem oraz ze społecznością kierowców. Wszystko to jest możliwe, dzięki poleceniom głosowym wydawanym za pośrednictwem rozwiązania Alexa firmy Amazon, zapewniającego wygodną, bezpieczniejszą i bezstresową jazdę.

IVECO Driver Pal to pionierski cyfrowy asystent kierowcy do nowych modeli Daily oraz S-WAY. Przenosi on łączność na wyższy poziom, umożliwiając dostęp do rosnącego portfolio usług cyfrowych IVECO ON za pomocą poleceń głosowych oraz do bogatego portfolio usług Amazon Web Services i rozwiązania Alexa firmy Amazon.

REKLAMA

Przygotowane we współpracy z AWS Professional Services rozwiązanie IVECO Driver Pal wykorzystuje AWS Machine Learning, technologie głosowe, bezserwerowe oraz technologie bezpieczeństwa, w tym Amazon Comprehend, Amazon DynamoDB, AWS Lambda, Amazon Translate, oraz opartą na chmurze usługę głosową Amazon Alexa, mającą poprawiać doświadczenie kierowcy. Rozwiązanie to zapewnia kierowcom wsparcie na drodze ze strony sztucznej inteligencji wykorzystującej technologie głosowe i umożliwiającej przeniesienie treści cyfrowych na pokład oraz interakcję z pojazdem za pomocą poleceń głosowych.

IVECO Driver Pal zaprojektowano z myślą o wspieraniu kierowcy w optymalizacji trasy i postojów poprzez dostosowywanie jazdy do zdarzeń na drodze w oparciu o informacje uzyskiwane w czasie rzeczywistym od społeczności kierowców pojazdów IVECO, za pośrednictwem usługi wsparcia IVECO oraz sieci. Dzięki temu kierowca może wykonywać wszystkie dodatkowe zadania, trzymając ręce na kierownicy i nie spuszczając wzroku z drogi.

Fabrizio Conicella, Global Head of Digital & Adv Technology Commercial & Specialty Vehicles, powiedział „Cieszymy się z premiery rozwiązania IVECO Driver Pal, które wyznacza nowe standardy w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki wykorzystaniu szerokiego portfolio usług AWS oraz metodologii Amazon Working Backwards Innovation, wdrożonej w trakcie AWS Digital Innovation Program, marka IVECO była w stanie wprowadzić innowacje i dostarczyć w rekordowym czasie nową usługę, fundamentalnie zmieniającą sposób, w jaki kierowcy mogą wchodzić w interakcje z pojazdami oraz społecznością kierowców. Nowy asystent głosowy IVECO wzmacnia cyfrową strategię firmy na najbliższe lata. Polega ona na zdefiniowaniu na nowo sposobu wykonywania przez kierowców swoich zadań oraz interakcji z pojazdem, przy jednoczesnym zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa i komfortu".

IVECO Driver Pal oferuje wszystkie funkcje, pozwalające kierowcy przenieść świat cyfrowy na pokład auta i tym samym ułatwić sobie życie osobiste i zawodowe: za pomocą poleceń głosowych użytkownik może bowiem wykonywać wszelkiego rodzaju zadania, jednocześnie minimalizując czynniki rozpraszające uwagę. Zadania te obejmują m.in. zarządzanie kalendarzem, odtwarzanie muzyki i ulubionych podcastów, połączenie z innymi urządzeniami z asystentem głosowym Alexa, sprawdzanie wiadomości, pogody i komunikatów drogowych, a nawet uzyskiwanie dostępu do urządzeń automatyki domowej z asystentem głosowym Alexa.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA