REKLAMA

Nowy długodystansowy Kogel Cargo

Na targach Commercial Vehicle Show w Birmingham, które odbędą się w dniach 24-26
kwietnia 2018 r. firma Kὄgel zaprezentuje naczepę Cargo.

Producent
Fot. Producent

Ta naczepa posiada podłogę antypoślizgową o współczynniku tarcia µ = 0,6. Zastosowanie wyższego współczynnika tarcia ogranicza konieczność korzystania z mat antypoślizgowych. Dzięki temu pracownicy odpowiadający za bezpieczeństwo ładunku są w stanie w krótszym czasie rozmieścić i zabezpieczyć ładunek za pomocą mniejszej ilości pasów.

Demonstrowany model naczepy Cargo został przystosowany do transportu morskiego i wodnego poprzez zastosowanie wyposażenia RoRo. Obejmuje ono cztery pary pierścieni mocujących o wysokiej wytrzymałości i nośności 12000 kg oraz oznakowanie zgodne z normą DIN EN 29367-2. Wzmocniono też przednią ścianę montując od wewnątrz powlekaną płytę zabezpieczającą o grubości 12 mm i wysokości 1250 mm. Naczepa została wyposażona we wzmocnione stalowe zderzaki. Dodatkowym zabezpieczeniem jest zderzak gumowy przechodzący przez całą szerokość pośrodku płyty osłaniającej ramę. Ponadto w modelu Cargo przy otwartym dachu nie zwisają do wewnątrz pasy gdyż są zespolone w plandece dachowej; w ten sposób ładunek jest zabezpieczony przed uszkodzeniem przez zwisające pasy. Do zabezpieczenia ładunku użyto zewnętrznej perforowanej stalowej ramy typu Vario-Fix z 13 parami zaczepów z których każdy ma wytrzymałość na rozciąganie rzędu 4000 kg. Cargo posiada też certyfikat zabezpieczenia ładunków wg normy DIN EN 12642 Code XL.

REKLAMA

Zastosowana rama podwozia ma wysoką stabilność. Optymalnie rozmieszczono w niej belki poprzeczne. Nośność podłogi jest przystosowana do wysokich nacisków rzędu 7,2 tony. Naczepa Kolejnymi elementami o które między innymi możemy uzupełnić wyposażenie naczepy są stalowy wspornik świateł, podnośnik pierwszej osi, wspomaganie najazdu na rampę, gumowy fartuch pod tylnym zderzakiem . Naczepa Cargo jest również zabezpieczona przed korozją po przez zastosowanie na całej ramie podwozia powłoki nanoceramicznej. Dodatkowo jest też zastosowana powłoka KTL która następnie jest pokryta warstwą lakieru UV.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA