[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Odnowa pełnej palety ciężarówek MAN-a Cz.25

Na specjalnej uroczystości, zorganizowanej w dniu 10 lutego w hiszpańskim Bilbao, MAN Truck&Bus oficjalnie przedstawił i wprowadził na rynek premierową generację ciężarówek. Co więcej, tę nową generację nie reprezentowała wyłącznie jedna linia produktowa, lecz od razu wszystkie – TGL, TGM, TGS i TGX. Tak zintegrowaną i kompletną odnowę całej palety swoich aut koncern przeprowadził po raz pierwszy w historii.

Kolejny zasadniczy obszar poprawy dotyczy szeroko rozumianej sfery ekonomizacji wskutek lepszego wdrożenia bardziej efektywnych eksploatacyjnie zintegrowanych narzędzi przemieszczeniowo-serwicyzacyjnych. Powyższe odnosi się do: de facto zachodzących jednocześnie redukcji TCO oraz wzrostu – poprawy TOE i TCM (M oznacza tu zarówno – Management – Zarządzanie, jak i i Mobility – Mobilność). Tylko bowiem stale i skutecznie optymalizowana ekonomiczność jawi się jako zasadniczy klucz do wzrostu możliwości odniesienia sukcesu przez firmy transportowej. W tym jakże ważnym obszarze MAN zwraca zatem uwagę na niższe koszty całego cyklu użytkowania, większą ładowność oraz mniejsze nawet o 8% zużycie paliwa. Nowa generacja zachowuje też dodatkowy potencjał oszczędności w odniesieniu do kosztów cyklu życia dzięki ulepszeniom technicznym wyrobów, zmienionym umowom naprawy i konserwacji na dłuższe okresy serwisowo-obsługowe oraz nowym, elastycznym usługom cyfrowym. Göran Nyberg, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, MAN Truck&Bus SE, tak komentuje powyższe „Niższe całkowite koszty pojazdów mają ogromne znaczenie dla naszych klientów. Dzięki nowej generacji pojazdów ciężarowych MAN oferujemy klientom wyjątkową wydajność i oszczędność”. I dodaje „Naszym zadaniem jest pomaganie klientom w pokonywaniu tego wyzwania w najlepszy możliwy sposób. Z tego powodu podczas procesu projektowania nowej generacji pojazdów ciężarowych MAN firma położyła szczególny nacisk na poprawę wydajności, gdyż zużycie paliwa stanowi maksymalnie około 30% procent całkowitych kosztów pojazdu.” Dzięki najnowocześniejszym silnikom zgodnym z normą Euro 6d, zoptymalizowanej osi napędowej, poprawionej aerodynamice i tempomatowi wspieranemu GPS-em, typowy ciągnik dalekiego zasięgu z naczepą, w układzie napędowym 4x2, z silnikiem D26 nowej generacji pojazdów MAN zużywa do 8% oleju napędowego mniej niż porównywalny ciągnik z naczepą zgodny z normą Euro 6c. Firma oferuje również ukierunkowane i praktyczne opcje szkoleniowe, wspomagające kierowców w jeszcze sprawniejszym prowadzeniu pojazdu, by umożliwić im optymalne spożytkowanie innowacji technicznych, korzystających z aplikacji cyfrowych.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA