REKLAMA

Odnowa pełnej palety ciężarówek MAN-a Cz.34

Na specjalnej uroczystości, zorganizowanej w dniu 10 lutego w hiszpańskim Bilbao, MAN Truck&Bus oficjalnie przedstawił i wprowadził na rynek premierową generację ciężarówek. Co więcej, tę nową generację nie reprezentowała wyłącznie jedna linia produktowa, lecz od razu wszystkie – TGL, TGM, TGS i TGX. Tak zintegrowaną i kompletną odnowę całej palety swoich aut koncern przeprowadził po raz pierwszy w historii.

Niemniej proaktywne zarządzanie konserwacją nie tylko reaguje na bezpośredni problem, ale i łączy auto, kierowcę, właściciela i warsztat w celu zaplanowania prac konserwacyjnych i napraw z wyprzedzeniem oraz inteligentnego łączenia ich w pakiet. Klienci w dowolnym momencie mogą przeglądać w systemie RIO status przeglądów i napraw, terminy wizyt, części wymagające naprawy oraz powiadomienia o uszkodzeniach dla całej floty MAN. Powiadomienia pocztą elektroniczną dostarczają wczesnych informacji o nadchodzących wizytach w warsztacie, przez cały czas umożliwiając śledzenie aktualnej dostępności pojazdu i powalając dyspozytorowi łatwe zaplanowanie spotkania.
MAN proponuje teraz również gwarancję bezawaryjności - w tym pełną kompleksową ochronę.
W – jak sam uważa – mało prawdopodobnym przypadku awarii nowego TG z powodu usterki technicznej proponuje bowiem kompleksową ochronę i wsparcie poprzez gwarancję dostępności, w połączeniu z umowami serwisowymi Comfort, ComfortPlus i ComfortSuper oraz aktywację usługi MAN ServiceCare. Gwarancja bezawaryjności – dostępności – mobilności dotyczy ponad 30 krajów europejskich i obejmuje takie usługi, jak pomoc na miejscu lub – w razie potrzeby – holowanie do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego, w którym doświadczeni technicy zajmą się problemem. Jeśli nie będzie to możliwe w krótkim okresie, MAN dostarczy pojazd zastępczy na okres do 14 dni lub rekompensatę za przestój w wysokości do 180 EUR dziennie, jeśli pojazd zastępczy nie będzie dostępny. Ten zakres usług minimalizuje przestoje i przez cały czas utrzymuje koszty na kontrolowalnym poziomie.
Cyfrowa lista kontrolna towarzyszy kontroli przed wyjazdem na trasę, podczas której kierowca ustala uszkodzenia lub usterki i może je natychmiast udokumentować za pomocą aplikacji. Za pomocą urządzenia RIO zarządca floty może przesyłać te informacje cyfrowo do warsztatu wybranego w MAN ServiceCare. Aplikacja eliminuje też potrzebę spędzania długiego czasu na poszukiwaniu warsztatu – zintegrowany program wyszukiwania autoryzowanej stacji obsługi MAN zawsze pokazuje najbliższy punkt obsługi technicznej. Może to zaoszczędzić dużo czasu, a kolejną wizytę w warsztacie da się włączyć w planowanie trasy.
Do tego dochodzi bezpłatna aplikacja MAN Driver, dostępna dla użytkowników systemów iOS i Android. Ułatwia ona kierowcy sprawdzenie, czy jego ciężarówka jest w idealnym stanie technicznym, a tym samym sprawdza jej dostępność.
Przy tym funkcja QuickManual pozwala skanować wybrane przełączniki i lampki kontrolne oraz objaśnienia funkcji i - w razie potrzeby - natychmiast wyświetlać w formie tekstu zalecenia do działania lub odczytywać je za pomocą funkcji mowy. W sytuacji awarii kierowca może poprosić o pomoc, korzystając z funkcji wezwania pomocy MAN Mobile24. Aplikacja automatycznie określa dokładną lokalizację za pomocą danych GPS auta. Kierowca musi tylko nacisnąć przycisk, by połączyć się z Mobile24 – wówczas zostanie nawiązany kontakt z pracownikiem serwisu specjalistycznego.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA