REKLAMA

Odnowa pełnej palety ciężarówek MAN-a Cz.35

Na specjalnej uroczystości, zorganizowanej w dniu 10 lutego w hiszpańskim Bilbao, MAN Truck&Bus oficjalnie przedstawił i wprowadził na rynek premierową generację ciężarówek. Co więcej, tę nową generację nie reprezentowała wyłącznie jedna linia produktowa, lecz od razu wszystkie – TGL, TGM, TGS i TGX. Tak zintegrowaną i kompletną odnowę całej palety swoich aut koncern przeprowadził po raz pierwszy w historii

Oprócz tego na zwiększoną mobilność i dostępność taboru, określaną jako jego zoptymalizowany czas wykorzystania, wpływa czas reakcji serwisowej w sytuacji stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości. W tym celu wchodzi pakiet – moduł MAN ServiceBooking, czyli rezerwacja w trybie „online” terminów wizyt w warsztatach. Dzięki tej nowej cyfrowej usłudze, w zależności od kraju udostępnianej od 2020 roku, bez względu na porę dnia klienci będą mogli łatwo umówić się na wizytę w warsztacie i zarezerwować usługi w trybie „online”. W trakcie tego procesu system w czasie rzeczywistym porównuje preferowane terminy wizyt z możliwościami obsługowymi warsztatu, niezależnie od tego, czy są to wizyta konserwacyjna, przegląd ustawowy, przegląd układu wydechowego czy ogólne prace naprawcze. Wizyty rezerwowane są w trybie „online” przy użyciu bezpiecznego szyfrowania SSL.
Dostęp do usługi ServiceBooking MAN można uzyskać za pośrednictwem funkcji wyszukiwania autoryzowanych stacji obsługi ASO MAN. Rezerwacji da się dokonać jako gość lub za pomocą osobistego konta użytkownika. Klient natychmiast otrzymuje potwierdzenie wizyty pocztą elektroniczną lub SMS-em, a następnie za pośrednictwem tego samego kanału dostaje przypomnienie o wizycie i jest informowany o bieżącym stanie czynności obsługowych przy pojeździe. MAN ServiceBooking występuje jako aplikacja internetowa na różne urządzenia, takie jak smartfony, tablety lub komputery stacjonarne i oferuje szybki przegląd wszystkich bieżących i przyszłych planowanych wizyt w warsztatach, niezależnie od aktualnego miejsca pobytu użytkownika.
Poza elastycznym planowaniem wizyt konserwacyjnych lub naprawczych, decydującym czynnikiem w zminimalizowaniu przestojów taboru pozostaje dostępność części zamiennych. 80% najważniejszych części zamiennych do ciężarówek MAN nowej generacji jest zawsze dostępnych w warsztatach, a 95% dostępnych najpóźniej kolejnego dnia. Dostawy są wysyłane na 2000 adresów wysyłkowych w ponad 100 krajach, oznaczając globalną dostępność oryginalnych części MAN. Wybrane naprawy (np. układu hamulcowego, wymiany oleju/ filtra/ uszczelnienia, sprzęgła, tłumika wydechowego lub siedzenia kierowcy) w punktach obsługi technicznej MAN odbywają się po stałej cenie. Pakiety o stałej cenie zawierają wszelkie niezbędne do napraw oryginalne części MAN Genuine oraz ogół roboczogodzin. W ten sposób klienci mają poczucie największej możliwej pewności planowania i są w stanie kontrolować koszty.
W celu uniknięcia ponownych prac konserwacyjnych lub naprawczych, bardzo wskazana może być także wymiana innych części objętych zakresem prac naprawczych. Zestawy MAN stanowią tu dobre rozwiązanie w sferze podzespołów. Zestawy te zawierają wszystkie niezbędne, optymalnie do siebie dopasowane oryginalne części w kompletnym zestawie, dzięki czemu prace konserwacyjne i naprawcze mogą być przeprowadzane w sposób jak najbardziej kompleksowy i trwały.
Ponadto firma udziela dwuletniej gwarancji na wszelkie naprawy przeprowadzane w autoryzowanych warsztatach MAN, w tym na oryginalne części montowane w ramach prac naprawczych.
Ofertę obsługową i konserwacyjną uzupełnia pewna i niezawodna usługa świadczona w razie awarii pojazdu. Z Mobile24 można się skontaktować pod ogólnoeuropejskim normalnym numerem telefonicznym przez całą dobę, przez cały rok. Pracownicy infolinii zapewniają pomoc w 26 językach, a liczba dostępnych warsztatów przekracza 2000. Co więcej, przedstawiciele premierowej gamy fabrycznie zostaną zaopatrzeni w aplikację mobilną Mobile24 w systemie audio-nawigacyjnym. W przypadku awarii umożliwia ona bezpośrednie powiadamianie centrum obsługowego Mobile24, w tym pewną i bezpieczną transmisję krytycznych informacji, takich jak lokalizacja awarii. Aplikacja informuje również kierowcę o najważniejszych aktualizacjach, takich jak przewidywany czas przybycia mechanika pomocy drogowej MAN na miejsce awarii. Jednocześnie mechanicy pomocy drogowej MAN mogą korzystać z aplikacji pomocy drogowej Mobile24 w celu obsłużenia zgłoszonej awarii na miejscu. Współdziałanie różnych funkcji aplikacji Mobile24 poprawia komunikację między mechanikiem a klientem, gdyż istotne informacje i automatyczne komunikaty o stanie są przesyłane elektronicznie. Co więcej, aplikacja oferuje wiele dodatkowych usług związanych z przetwarzaniem awarii, takich jak śledzenie łączy za pośrednictwem poczty elektronicznej, śledzenie przebiegu prac na bieżąco dla klientów flotowych lub zintegrowana usługa wymiany opon z gwarancją stałej ceny.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA