[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Odnowa pełnej palety ciężarówek MAN-a Cz.6

Na specjalnej uroczystości, zorganizowanej w dniu 10 lutego w hiszpańskim Bilbao, MAN Truck&Bus oficjalnie przedstawił i wprowadził na rynek premierową generację ciężarówek. Co więcej, tę nową generację nie reprezentowała wyłącznie jedna linia produktowa, lecz od razu wszystkie – TGL, TGM, TGS i TGX. Tak zintegrowaną i kompletną odnowę całej palety swoich aut koncern przeprowadził po raz pierwszy w historii.

„Silny partner” - kompetentne i osobiste partnerstwo
Wraz z premierową generacją firma wprowadza nowy system konsultacji i oferty, jeszcze silniej niż dawniej zorientowany na potrzeby klienta. Pozostaje on zgodny z logiką produktu, opartą na profilu użytkowania – tzw. profilu aplikacji. Pozwala to stworzenie z TGX, TGS, TGM lub TGL ciężarówki wysoce zindywidualizowanej, dokładnie pasującej do danego zadania transportowego. Obejmuje to indywidualnie koordynowane usługi z zakresu konserwacji - przeglądów, finansowania i usług cyfrowych, sprawiające, razem z pojazdem tworzą kompleksowe zintegrowane rozwiązanie transportowe. Zgodnie z tym podejściem ciężarówka wchodzi mianowicie w skład całościowego, zintegrowanego rozwiązania transportowego - wszystko z jednego źródła, z kompetentnymi osobistymi opiekunami. Ponadto MAN Individual oferuje obszerną ofertę opcji ulepszania pojazdu i dokonywania dostosowań wysoce zindywidualizowanych, w tym indywidualnych adaptacji specjalnych, pod kątem potrzeb konkretnego klienta.
Jednocześnie podmiot stale rozwija dalsze obszary sprzedaży i obsługi posprzedażnej. W oparciu o ponad 50 000 ankiet osobistych rocznie, powstały nowe usługi i produkty, pomagające klientom optymalnie wykorzystać ich nowy tabor. Kolejny kluczowy element stanowią kompleksowe usprawnienia procesu produkcji i sprzedaży. Nowa generacja to bowiem nie tylko nowy produkt – to także odnowa samych filii wytwórczych, gdyż z wprowadzeniem premierowych linii wiąże się poważne inwestycje. W celu rozpoczęcia produkcji seryjnej wchodzących aut i jednocześnie być w stanie oferować poprzednie modele w fazie przejściowej trwającej do końca 2020 roku, MAN zainwestował na przykład około 100 milionów EUR w samym zakładzie w Monachium. Tam powstaje dziennie do 500 kabin z kompleksowej oferty nowej generacji i poprzedniej serii TG. Dodatkowe inwestycje w wysokości 85 milionów EUR przeznaczono na nową lakiernię kabin w głównej fabryce, która może teraz bez problemu sprostać zwiększonej wydajności wykonywanych procesów. Jest to jeden z najnowocześniejszych i najbardziej przyjaznych dla środowiska zakładów tego rodzaju w Europie, tym samym będący kolejnym krokiem na drodze do „zielonej fabryki”, do której osiągnięcia dąży MAN. Do tego w zakładzie w Steyr w Austrii, gdzie nadal zjeżdżają z linii montażowej lżejsze linie TGL i TGM, też uruchomiono nową nowoczesną lakiernię. W przyszłości wszystkie elementy z tworzywa sztucznego przeznaczone dla całej sieci zakładów produkcji firmy będą lakierowane wyłącznie tam.
Oprócz produkcji MAN zrestrukturyzował proces ofertowy, wprowadzając nową generację ciężarówek. W centrum tego znajduje się fundamentalna zmiana metody w logice produktu, która przejawia się w nowych procesach i narzędziach konfiguracyjnych. Tworząc ofertę, główną myślą tutaj jest umieszczenie indywidualnego zadania transportowego klienta na pierwszym planie. Dzięki temu portfolio jest ściślej dostosowane do rynku i klientów, z całkowicie zintegrowaną gamą samochodów ciężarowych, usług posprzedażnych, finansów i usług cyfrowych. Proces konfiguracji i oferty jest w ten sposób nie tylko znacznie szybszy, ale także zapewnia wysoki poziom elastyczności w zestawieniu idealnego narzędzia do zadania transportowego klienta.

Generalnie premierowa generacja to:

  *   najbardziej ambitny projekt firmy od 20 lat:

  *   spędzonych 12 000 000 godzin pracy ramach projektu;
  *   4 000 000 przejechanych kilometrów testowych do momentu wprowadzenia;
  *   2 800 000 zapisanych wierszy softwarecode – linii kodu oprogramowania;
  *   167 000 godzin pracy poświęcono na nowy projekt – przy tworzeniu nowego wzornictwa; ponad 22.000 nowych numerów katalogowych zintegrowanych we wszystkich działach;
  *   w standardzie do wyboru dostępnych 3000 kolorów kabin;
  *   2100 pracowników MAN uczestniczących bezpośrednio w projekcie;
  *   8 wielkości dostępnych kabin;
  *   do 8% niższe zużycie paliwa;
  *   4 serie: TGX, TGS, TGM lub TGL pokrywające zakres dopuszczalnych mas całkowitych od 7500 do 41000 kg;
  *   właściwe podwozie dla każdego sektora.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA