REKLAMA

Oficjalnie potwierdzone maksymalna wydajność i opłacalność

Nowe koncepcje układu napędowego, aerodynamiki i asystenta wydajności MAN EfficientCruise sprawiają, że premierowa generacja MAN Truck okazuje się nawet o 8,2% bardziej ekonomiczna w porównaniu z przedstawicielami poprzedniego pokolenia.

Man Producent

Ta potencjalna oszczędność została przewidziana przez firmę i oficjalnie potwierdzona przez jazdę próbną dokonaną przez TÜV Süd. Po przejechaniu 684 kilometrów wynik był jasny: na odcinku pomiarowym o długości 342 km, który obejmował oba odcinki autostrady i drogi krajowe a przejazd odbył się dwa razy z rzędu, w porównaniu z poprzednią wersją TGX 18.460 nowy TGX 18.470 Euro 6d zużywał średnio o 8,2% mniej paliwa. Profil normalnego odcinka autostrady w 90% odpowiadał trasom pokonywanym w europejskim transporcie dalekobieżnym i aby zapewnić, że porównanie skupia się wyłącznie na osiągach pojazdu, między dwoma przejazdami pojazdy testowe wymieniły naczepy i kierowców. dr Frederik Zohm, członek zarządu ds. badań i rozwoju w MAN Truck&Bus, powiedział „Niskie całkowite koszty pojazdów są kluczem do sukcesu naszych klientów. Konsekwentnie rozwijaliśmy nową generację MAN Truck z myślą o maksymalnej wydajności i oszczędności – i w pełni osiągnęliśmy nasze cele! Bardzo się cieszymy, że zostało to też potwierdzone w teście przeprowadzonym przez niezależną organizację sprawdzającą”. Oprócz doskonalenia technologii pojazdów koncern nieustannie rozwija i ulepsza wszystkie produkty i usługi związane z nową generacją MAN Truck.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA