REKLAMA

Onsight Connect jeszcze bliżej klienta

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów w trosce o wysoką jakość i jak najlepszy standard obsługi, Renault Trucks Polska wprowadziło do swojego użytku innowacyjne narzędzie: aplikację ONSIGHT CONNECT, pozwalającą na szybszą diagnozę online oraz naprawę.

W niezaplanowanym przestoju kluczową rolę odgrywają skrócenie reakcji przy rozwiązywaniu problemów oraz zapewnienie lepszego przepływu informacji pomiędzy mechanikiem, serwisem i wsparciem technicznym, co oznacza krótszy przestój i niższy koszt dla klienta. Chcąc osiągnąć ten cel, marka Renault Trucks inwestuje w produkty przynoszące wymierną korzyść dla użytkownika. Jednym z nich jest ONSIGHT CONNECT. To profesjonalna aplikacja na smartfon lub tablet przeznaczona do komunikacji między wykwalifikowanymi pracownikami technicznymi.

Umożliwia wideo-połączenie w czasie rzeczywistym między serwisem, w którym zdiagnozowano usterkę, a Inżynierem Serwisu, który – nie będąc na miejscu – może lepiej zrozumieć problem danego pojazdu oraz przeprowadzić skuteczniejszą i szybszą diagnostykę online. Aplikacja służy do przekazu obrazu i dźwięku jednocześnie dla kilku uczestników. Jej dodatkowa szczególna zaleta polega na możliwości zaznaczenia, wyróżnienia, zbliżenia wybranych obszarów/ elementów na ekranie podczas połączenia. Aplikacja pozwala również na wykorzystanie kamer termowizyjnych, makro oraz okularów VR.

REKLAMA

Narzędzie ONSIGHT CONNECT stanowi wsparcie techniczne we wszystkich autoryzowanych serwisach Renault Trucks Polska.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA