[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Opel Combo dla czego warto w niego zainwestować ? Cz.1

Nie wodzi się za nim wzrokiem, jazda nim nie budzi żadnych emocji. Ale ten samochód nie stworzono dla emocji.

Jest dedykowany przede wszystkim dla przedsiębiorców, wielodzietnych rodzin, ponieważ Opel Combo Life może występować w konfiguracji 7 osobowej, zarówno w wersji standard czy też odmianie XL przedłużonej o 35 cm
Auto to zaskakuje niskimi kosztami użytkowania (TCO), gdyż wariant z silnikiem diesla ma m.in. interwały serwisowe co 30000 km, a oryginalne części są łatwo dostępne. Ponadto na rynku nie brakuje zamienników części oryginalnych. Combo cechuje też umiarkowany apetyt na paliwo – zużycie oleju napędowego wynosi 5,1 litra na każde przebytych 100 kilometrów.
W układzie konstrukcyjnym samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowe EMP 2, co jego bliźniaki – tzn. Citroen Berlingo i Peugeot Rifter. Z francuskich modeli zaczerpnięte też zostały silniki oraz skrzynie biegów i systemy bezpieczeństwa asystujące kierowcy. Tych systemów jest aż 19.
Egzemplarz testowy opcjonalnie był wyposażony w aktywny tempomat, potrafił odczytywać znaki drogowe oraz wyposażono w podgrzewany wieniec kierownicy i podgrzewane fotele. Zamontowano także czujniki parkowania z systemem ochrony boków pojazdu przy niższych prędkościach.
Testowane przez nas Combo zaopatrzono w nadwozie kombivan. Prezentuje się ono dobrze za sprawą stylowych przetłoczeń nadkoli, reflektorów dostępnych z światłami dziennymi wykonanych w technologii LED oraz dzięki osłonie chłodnicy podobnej do innych modeli Opla. Tylne boczne drzwi obydwu stronach są zaś przesuwane, z kolei kabina wersji furgon może być wyposażona w trzy lub dwa miejsca z przodu. Poza tym dłuższe elementy można przewozić pod kątem dzięki opcjonalnej klapie dachowej w furgonie. Generalnie wnętrze zalicza się do bardzo przemyślanych – nie brakuje w nim schowków, a maksymalnie może być ich aż 28. Najciekawszym dla nas okazał się ten w podsufitce w luku bagażowym. Można było w nim umieścić spory ładunek ważący nawet 15 kg. Przy tym w bogatszej wersji auta dobrze wykorzystana na schowki jest środkowa część konsoli. Tablica rozdzielcza zawiera aż trzy schowki: jeden nad kierownicą i dwa po stronie pasażera. W przypadku Combo z dachem panoramicznym przez środek biegnie centralny schowek. Dodatkowym atutem samochodu jest możliwość dostania się do przestrzeni ładunkowej poprzez otwieraną na siłownikach szybę w tylnych drzwiach.

REKLAMA
Sporych rozmiarów schowek umiejscowiony w podsufitce luku bagażowego. Szyba w tylnych drzwiach jest na siłownikach i można ją otworzyć

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij