[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.5

Opel Combo dla czego warto w niego zainwestować ? Cz. 2

Nie wodzi się za nim wzrokiem, jazda nim nie budzi żadnych emocji. Ale ten samochód nie stworzono dla emocji.

Samo wnętrze Opla Combo jest wykończone elementami z twardych plastików. Ale jest także dobrze spasowane – podczas jazdy wrocławskimi ulicami nic nie za trzeszczało.
Kolejna zaleta polega na tym, że Opel Combo Life to samochód na wskroś użytkowy, co potwierdzają jego możliwości przewozowe. Wersja Standard może zabrać na swój pokład 4,3 m3 ładunku, natomiast wersja XL 5,3 m3. Do tego pojazd, chociaż nie jest wyposażony w resory piórowe z tyłu, może zabrać dwie europalety ważące tonę. Auto może być również wyposażone w tylną kanapę bądź dzielone fotele w drugim rzędzie, po złożeniu których otrzyma się płaską podłogę.

 

REKLAMA
Po złożeniu tylnych siedzeńotrzymujemy równą, płaską powierzchnię. Centralny schowek umieszczony jest pod dachem panoramicznym.

Opcjonalnie oparcie przedniego fotelu pasażera da się złożyć na płasko – wtedy można przetransportować przedmioty o długości nawet do 3 m. Natomiast kierowca ma dosyć wygodny fotel, chociaż siedzi się na nim niżej niż to podpowiada charakter samochodu. Kierownica jest regulowana w dwóch płaszczyznach i dobrze leży w dłoniach oraz wyprofilowano ją pod kciuki.

Przycisk uruchamiający podgrzewanie wieńca kierownicy.

Zarówno kierownica, jak i czytelne zegary zostały zaczerpnięte z modelu Opel Grandland X. Mankamentem auta jest zaś umiejscowienie dźwigni zmiany biegów, gdyż znajduję się trochę za daleko i za wysoko od kierowcy.

Dźwignię zmiany biegów umiejscowionociut za daleko od kierowcy i trochę za wysoko.

W przypadku ośmiobiegowej automatycznej skrzyni przekładniowej do zmiany położeń D,N,P,R używa się niewielkiego pokrętła.

Oprócz tego ciekawym elementem wyposażenia jest wystający z tablicy rozdzielczej 8-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego, poprzez który można obsługiwać Android Auto bądź Apple Car Play. Do tego obsługa multimediów należy do intuicyjnych, tak jak świateł i klimatyzacji dzięki ergonomicznemu usytuowaniu pokręteł.

W sferze napędu Opel Combo Life może być wyposażony w silniki: benzynowy 1.2 o mocy 110 KM i w diesla o pojemności 1,5 i mocach 76 KM, 102 KM, 131 KM. Egzemplarz przez nas testowany napędzał silnikiem 1,5 o mocy 102 KM. Wydanie z tym silnikiem nie jest demonem w obszarze dynamiki, do 1800 obr/min silnika auto przyśpieszało powoli. Wyposażone było w manualną skrzynie biegów o pięciu przełożeń. Mocniejsze wersje mogą otrzymać 6-stopniową przekładnię mechaniczną lub 8-stopniową automatyczną.

Generalnie w Opla Combo warto zainwestować z wielu powodów. Ma spore możliwości przewozowe oraz dosyć duży zasięg na jednym zbiorniku paliwa. Inną zaletą tego modelu są niskie koszty ubezpieczenia. Łatwy pozostaje też dostęp do części oryginalnych bądź zamienników. Przeglądy serwisowe nie są zbyt częste i zbyt drogie. Uniwersalny charakter pojazdu daje spore możliwości dostosowania go pod własne potrzeby przewozowe. My go widzimy w roli szybkiego wariantu kurierskiego czy dostawczego. Sprawdzi się również jako pojemna taksówka czy w kompletacji dla dużej rodziny. O jego możliwościach można się przekonać w salonach Opla. Aktualnie dostępna jest wersja osobowa a furgon będzie dostępny w najbliższej przyszłości.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij