[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Pięć ciężarówek Volvo FE 6x2 dla KLM Catering Services

KLM Catering Services wprowadził do swojej floty pięć 3-osiowych podwozi Volvo FE 250 6x2. Warto tu odnotować fakt, że dealer Volvo Group Truck Center był w stanie wykonać niestandardowe prace, a korzystny stosunek ceny do jakości były decydującymi czynnikami przy wyborze tych aut.

Pięć ciężarówek Volvo FE 250 6x2 jest używanych głównie przez KLM Catering Services do transportu żywności i artykułów nieżywnościowych. Erik Koomen, starszy nabywca w KLM Catering Services, mówi „Mamy dwie lokalizacje w Schiphol. Ciągle jeździmy z magazynu w Schiphol North do głównego budynku znajdującego się bezpośrednio na platformie w Schiphol Center, skąd produkty są transportowane do samolotów. Za pomocą tych ciężarówek przewozimy wszystko, co spotkasz na pokładzie samolotu. Oprócz jedzenia i picia powinieneś pomyśleć o zestawach słuchawkowych, dokumentach i wszystkich innych rzeczach, które są niezbędne i które możesz otrzymać podczas lotu. Każdego dnia mamy około pięćdziesięciu transportów między dwiema lokalizacjami”.

9-tonowa oś przednia

Podczas badań i analiz rynku KLM Catering Services szukało podwozia idealnie nadającego się pod wyspecyfikowaną zabudowę Koomen kontynuuje „Najważniejsze dla nas jest silne miejscowe nagromadzenie ładunku. Te ciężarówki częściej stoją do załadunku i rozładunku niż jeżdżą. Załadujemy i rozładowujemy palety o masie około 1000 kg, w których szczególnie ciężkie są ściany nadbudowy. Kolejnym wymaganiem od nas było, aby ciężarówki miały 9-tonową oś przednią pod względem obciążenia. Bazując na naszych wymaganiach, Volvo Group Truck Center wyspecyfikowało kompletny pojazd i szukało producenta nadwozia mogącego spełnić nasze wymagania. Zaowocowało to nadwoziem izotermicznym Jos Mulder Carrosseriebouw, które zostało dodatkowo wzmocnione”.

REKLAMA

Niskie wejście

Ciężarówki mają dopuszczalną masę całkowitą 28000 kg, a częściowo wybrano je ze względu na komfort i bezpieczeństwo kierowcy. Koomen wskazuje, że niskie wejście i wyjście to jeden z plusów Volvo FE „Nasi kierowcy mają wiele postojów”. Ponadto samochody są wyposażone w zautomatyzowaną skrzynię biegów Volvo I-Shift oraz kabinę Comfort z dodatkowym bocznym oknem po stronie pasażera. „Dzięki dodatkowym oknom w drzwiach pasażera i z boku kabiny kierowca ma maksymalną widoczność z kabiny. Kamery zostały również umieszczone po prawej stronie pojazdu i z tyłu, dla dodatkowej widoczności wokół ciężarówki, dzięki czemu kierowcy mogą bezpiecznie poruszać się w zgiełku Schiphol i wokół magazynów. Funkcje bezpieczeństwa, takie jak ostrzeganie przed kolizją z funkcją hamowania awaryjnego i asystent utrzymania pasa ruchu, przyczyniają się do jeszcze większego bezpieczeństwa na drodze. Dotyczy to też połączenia Bluetooth w celu wykonywania połączeń w trybie głośnomówiącym”.

Profesjonalne wsparcie

Koomen jest bardzo zadowolony ze wsparcia ze strony Volvo Group Truck Center. „To było nasze pierwsze wprowadzenie do Volvo Group Truck Center i bardzo nam się podobało. Wytyczne były profesjonalne i kompetentne. Menedżerowie działów natychmiast zrozumieli nasze życzenia i szukali odpowiedniego wyjścia, aby je spełnić. Zaowocowało to produktem, z którego jesteśmy bardzo zadowoleni, zarówno pod względem konfiguracji, jak i opłacalności”.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA