[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.0

Pierwsza ciężarówka Irizara – w pełni elektryczny model Ie. Cz.4

Coraz silniejsza presja w krajach Europy Zachodniej na wdrażanie systemu zrównoważonego, proekologicznego transportu powoduje, że stale rosnąca rzesza producentów pojazdów użytkowych różnych klas i typów oferuje rozwiązania powstałe z myślą o tzw. eco mobilności.

Fot. Producent

Kolejny wyróżnik to wprowadzenie najnowocześniejszych technologii w sferze bezpieczeństwa aktywnego oraz stabilizacji toru jazdy. Samochód ma asystenta zmiany pasa ruchu (LDWS), pomocnego w sytuacji niezamierzonej zmiany pasa ruchu, a opartego na wbudowanej kamerze oraz przednich czujnikach radarowych. Do tego dochodzą: elektronicznie kontrolowany układ hamulcowy EBS, układ wspomagania hamowania awaryjnego (AEBS), aktywujący hamowanie awaryjne w sytuacji gdy pojazd zbyt bardzo zbliża się do pojazdu poprzedzającego, a kierowca nie reaguje adekwatnie i na czas, oraz specjalny system zawieszenia z automatycznym poziomowaniem i tzw. specjalnymi funkcjami dla odmiennych zastosowań – aplikacji (ELC). Powyższe przekłada się na wysokie osiągi oraz łatwość prowadzenia i użytkowania.

REKLAMA

Ogólnie firma opracowuje różne warianty, w tym przede wszystkim odmiany czysto elektryczne o zerowej emisji. Obecnie na Ie bez żadnego problemu da się zamontować praktycznie wszystkie rodzaje nadwozi stosowanych w dystrybucji czy służbach komunalnych, a w wybranych przypadkach nawet w budownictwie.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij