[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Pierwszy samochód ratowniczo-gaśniczy Ziegler dla Hiszpanii

W grudniu 2019 roku spółka zależna Grupy Ziegler - Albert Ziegler GmbH · Giengen/ Brenz – Ziegler doo z Chorwacji dostarczyła pierwszy samochód ratowniczo-gaśniczy Ziegler do Hiszpanii.

Wariant ten, oznaczony jako HLF 30/38, bazuje na 2-osiowym, szosowym podwoziu Scania typ P410 B 4x2 NZ. Podwozie to charakteryzują rozstaw osi 3600 mm, bliźniacze ogumienie z tyłu, fabryczna wydłużona, załogowa czterodrzwiowa kabina Scania Crew Kabine, mieszcząca łącznie 6 osób (1+5), oraz silnik o mocy maksymalnej 410 KM/302 kW. Dopuszczalna masa całkowita tego auta wynosi 16000 kg.

Zabudowa powstała w technologii ALPAS, opartej na wykorzystaniu systemu aluminiowych paneli i modułów, co przekłada się na połączenie lekkości oraz odporności na korozję wraz z długim okresem użytkowania. Część zewnętrzną pomalowano na kolor RAL 3000. Boczne skrytki na sprzęt i wyposażenie – łącznie w liczbie szęściu – symetrycznie po trzy na każdą stronę – zamykane sa lekkimi żaluzjami pyło- i wodoszczelnymi. Dostęp do tych skrytek, w szczególności do pozycji umieszczonych w nich wyżej, ułatwiają dolne, odchylane do dołu podesty. Zbiornik na wodę cechuje się pojemnością 3800 litrów, a własna autopompa Ziegler nosi oznaczenie FPN 10-3000-1HH. Po zmroku czy w warunkach gorszej widzialności prowadzenie akcji ułatwiają system oświetlenia Z-Vision oraz wysuwany pneumatycznie maszt oświetleniowy Fireco. Całością systemu zabudowy steruje własny układ Ziegler Z-Control.

REKLAMA

HLF 30/38 został przekazany przez lokalnego partnera ZIEGLER - firmę Flomeyca do miasta Santander, stolicy regionu Kantabria na północnym wybrzeżu Hiszpanii.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA