Premierowa seria ciężarówek GINAF X6

Niszowy holenderski wytwórca wybitnie specjalizowanych ciężarówek, w pierwszym rzędzie przeznaczonych dla budownictwa, drogownictwa i sektora wydobywczego - kopalń odkrywkowych do transportu kontenerów i cystern - Ginaf - wprowadza na rynek premierową serię aut, oznaczoną jak X6.

Producent
Fot. Producent

Pojazdy te - określone jako konwersyjne - otrzymują krótką, dzienną kabinę z rodziny DAF CF oraz także pochodzące od DAF-a silniki Euro 6. Są ro silniki Paccar MX-11 lub MX-13 o mocach maksymalnych od 367 do 530 KM. Do współpracy z nimi można wybrać mechaniczną lub zautomatyzowaną skrzynię przekładniową ZF TraXon z 12 lub 16 biegami.
Dzięki prawidłowej konfiguracji osi, X6 transportuje ciężkie ładunki i tym samym osiąga maksymalną dopuszczalną masę samochodu. Istnieje wiele konfiguracji układów napędowych - od 6 × 4 do 10 × 8, a każdy pojazd jest wyposażony w unikatowe systemy EVS - Elektronisch Voertuig Stuursysteem/Electronic Vehicle Steering System - elektronicznie sterowany system kierowania osiami i HPVS -Hydro-Pneumatisch VeerSysteem - Hydropneumatyczny System Zawieszenia .
Generalnie seria GINAF X6 otrzymuje:

Osie przednie:
- kierowana o maksymalnym nacisku 10000 kg, nienapędowa;oś kierowana, napędowa, z systemem napędu hydrostatycznego HydroAxle +, o maksymalnym nacisku 9000 kg,
Tylne mosty:
- tandem o szerokim rozstawie - widespread
- tridem o szerokim rozstawie
Maksymalne dopuszczalne obciążenie na oś wynosi 11500 kg. Ostatnia oś tylna każdego modelu X6 jest też osią napędzaną, sztywną.

GINAF X6 3-osiowy

  Typ osie napędzane osie kierowane dopuszczalna masa całkowita
kg.*

dopuszczalna technicznie masa całkowita w kg.

 
6×4

X6

3232

S

2 i 3 1 i 3 32.000 33.000  
6×6

X6

3332

S-H

1, 2 i 3 1 i 3 32.000 33.000  
 

 

         
 

 

         

 

GINAF X6 4-osiowe z tylnym tandemem

  Typ osie napędzane. osie kierowane dopuszczalna masa całkowita kg.* Dopuszczalna technicznie masa całkowita kg.
  X6        
8x4 4241  3 i 4 1, 2 i 4 41.000 44.000
  S        
  X6        
8x4 4243  3 i 4 1, 2 i 4 43000** 44000**
  S        
  X6        
8x6 4341  1, 3 i 4 1, 2 i 4 41.000 44.000
  S-H        

 

GINAF X6 4-osiowy z tylnym Tridem

  Typ osie napędzane. osie kierowane dopuszczalna masa całkowita kg.* Dopuszczalna technicznie masa całkowita kg.
  X6        
8x4 4242 3 i 4 1, 2 i 4 42.000 43.000
  TS        
  X6        
8x6 4342 1, 3 i 4 1, 2 i 4 42.000 43.000
  TS-H        
  X6        
8x6 4344 2, 3 i 4 1, 2 i 4 43.500 45.000
  TS        
  X6        
8x8 4444 1, 2, 3 i 4 1, 2 i 4 43.500 45.000
  TS-H        

 

GINAF X6 5-osiowy

  Typ osie napędzane. osie kierowane dopuszczalna masa całkowita kg.* Dopuszczalna technicznie masa całkowita kg.
  X6        
10x4 5250 4 i 5  1,2,3 i 5 50.000 54.000
  TS        
  X6        
10x6 5350 4 i 5  1,2,3 i 5 50.000 54.000
  TS-H        
  X6        
10x6 5350 3,4 i 5 1,2,3 i 5 50.000 56.000
  TS        
  X6        
10x8 5450 1,3,4 i 5 1,2,3 i 5 50.000 55.000
  TS-H        

 

WYBRANE DLA CIEBIE

CIĘŻARÓWKI

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.1

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

CIĘŻARÓWKI

Funkcjonalność, efektywność paliwowa i komfort jazdy: na targach IAA Transportation 2022 Mercedes-Benz Trucks prezentuje najnowsze ze swoich ciężarówek z napędem wysokoprężnym Cz.3

Actros L oferuje szereg funkcji i elementów wyposażenia zapewniających odprężenie podczas jazdy, komfort mieszkalny i wysoką efektywność pracy. Model Actros L Edition 3, limitowany do 400 egzemplarzy, wyróżnia się ponadto około 30 ekskluzywnymi elementami wyposażenia dodatkowego. Actros F plus, oprócz funkcjonalności, jeszcze mocniej od swego poprzednika, Actrosa F, stawia teraz na komfort i wydajność. Trzecia generacja silnika OM 471 do ciężkich pojazdów użytkowych czyni Actrosa jeszcze dynamiczniejszym, jednocześnie obniżając zużycie paliwa nawet o 4%. Druga generacja systemu MirrorCam zapewnia kierowcy jeszcze lepsze wsparcie w wielu sytuacjach drogowych. Systemy asystujące, takie jak Active Sideguard Assist, Active Drive Assist 2 i Active Brake Assist 5 z funkcją rozpoznawania pieszych, zapewniają wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Umowy Serwisowe, np. Mercedes-Benz Complete czy nowa umowa Mercedes-Benz CompleteMile, w połączeniu z Mercedes-Benz Uptime i portalem Fleetboard mogą przyczynić się do optymalizacji całkowitych kosztów eksploatacji.

CIĘŻARÓWKI

Funkcjonalność, efektywność paliwowa i komfort jazdy: na targach IAA Transportation 2022 Mercedes-Benz Trucks prezentuje najnowsze ze swoich ciężarówek z napędem wysokoprężnym Cz.2

Actros L oferuje szereg funkcji i elementów wyposażenia zapewniających odprężenie podczas jazdy, komfort mieszkalny i wysoką efektywność pracy. Model Actros L Edition 3, limitowany do 400 egzemplarzy, wyróżnia się ponadto około 30 ekskluzywnymi elementami wyposażenia dodatkowego. Actros F plus, oprócz funkcjonalności, jeszcze mocniej od swego poprzednika, Actrosa F, stawia teraz na komfort i wydajność. Trzecia generacja silnika OM 471 do ciężkich pojazdów użytkowych czyni Actrosa jeszcze dynamiczniejszym, jednocześnie obniżając zużycie paliwa nawet o 4%. Druga generacja systemu MirrorCam zapewnia kierowcy jeszcze lepsze wsparcie w wielu sytuacjach drogowych. Systemy asystujące, takie jak Active Sideguard Assist, Active Drive Assist 2 i Active Brake Assist 5 z funkcją rozpoznawania pieszych, zapewniają wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Umowy Serwisowe, np. Mercedes-Benz Complete czy nowa umowa Mercedes-Benz CompleteMile, w połączeniu z Mercedes-Benz Uptime i portalem Fleetboard mogą przyczynić się do optymalizacji całkowitych kosztów eksploatacji.

CIĘŻARÓWKI

Funkcjonalność, efektywność paliwowa i komfort jazdy: na targach IAA Transportation 2022 Mercedes-Benz Trucks prezentuje najnowsze ze swoich ciężarówek z napędem wysokoprężnym Cz.1

Actros L oferuje szereg funkcji i elementów wyposażenia zapewniających odprężenie podczas jazdy, komfort mieszkalny i wysoką efektywność pracy. Model Actros L Edition 3, limitowany do 400 egzemplarzy, wyróżnia się ponadto około 30 ekskluzywnymi elementami wyposażenia dodatkowego. Actros F plus, oprócz funkcjonalności, jeszcze mocniej od swego poprzednika, Actrosa F, stawia teraz na komfort i wydajność. Trzecia generacja silnika OM 471 do ciężkich pojazdów użytkowych czyni Actrosa jeszcze dynamiczniejszym, jednocześnie obniżając zużycie paliwa nawet o 4%. Druga generacja systemu MirrorCam zapewnia kierowcy jeszcze lepsze wsparcie w wielu sytuacjach drogowych. Systemy asystujące, takie jak Active Sideguard Assist, Active Drive Assist 2 i Active Brake Assist 5 z funkcją rozpoznawania pieszych, zapewniają wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Umowy Serwisowe, np. Mercedes-Benz Complete czy nowa umowa Mercedes-Benz CompleteMile, w połączeniu z Mercedes-Benz Uptime i portalem Fleetboard mogą przyczynić się do optymalizacji całkowitych kosztów eksploatacji.

REKLAMA