Zasadnicze elementy z zewnątrz odróżniające wizualnie kabinę integralnie opancerzoną od standardowej nieopancerzonej są następujące:
- dwa solidne zawiasy drzwi – jeden u dołu, drugi pośrodku – na wysokości dolnej krawędzi dzielonej szyby przedniej;
- mniejsza efektywna powierzchnia każdej z połówek dzielonej pancernej szyby przedniej;
- inny sposób osadzenia każdej z połówek dzielonej szyby przedniej – między połówkami występuje pośrodku wyraźna pionowa linia podziału, tworzona przez pas pancernej blachy stalowej, a stalowe obramowania każdej z połówek przymocowano do struktury nośnej za pomocą wyraźne widocznych śrub;
- odmienne ukształtowanie fragmentu przedniego podszybia – nie tworzy ono, jak w odmianie nieopancerzonej, charakterystycznej półki, lecz bardziej płynnie zachodzi na przednią podnoszoną atrapę;
- inna przednia atrapa – powstała ona z blachy pancernej i też podnosi się ją do góry jak nieopancerzony odpowiednik, ale ma ona: inne wloty powietrza – podłużne - listwowe, wąskie, poziome, nie zaś pionowe, oraz została zamocowana przy pomocy czterech solidnych a nie dwóch zawiasów;
- odmienny kształt i wymiary szyby w drzwiach – cechuje się ona mniejszą powierzchnią i nie jest prostokątna, lecz jej dolna krawędź najpierw – na przednim odcinku jest poprowadzona poziomo, potem już na dłuższym fragmencie mocno wznosi się. M.in. takie uformowanie partii dolnej wpływa właśnie na redukcję powierzchni tej szyby;
- solidna stalowa płaska osłona klamki.
Poza tym zastosowano stalowy przedni zderzak nowego rodzaju. Wyróżnia się on nieco innym kształtem i bardziej agresywnym – dynamicznym wzornictwem, a charakteryzują go m.in.:
- inne – asymetryczne obramowania reflektorów;
- nie jeden większy reflektor główny po każdej ze stron, a dwa mniejsze, ustawione ukośnie;
- inaczej poprowadzone boczne, górne krawędzie – są one mocno ścięte – poprowadzone mocno do dołu, gdy patrzy się z przodu samochodu.
Komentarze