[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.0

Premierowy model S-WAY – nowe otwarcie IVECO Cz.1

2 lipca na konwencji, która odbyła się w centrum wystawienniczym IFEMA w Madrycie, IVECO zaprezentowało swojej sieci dealerskiej, sprzedawcom, klientom i przedstawicielom prasy międzynarodowej nową gamę ciężką. Gama ta stanowi następcę serii Stralis – Stralis AS, jest oznaczona jako S-WAY i analogicznie jak poprzednik bazowo służy do obsługi ruchu dalekobieżnego. W tym wielkim dla włoskiego koncernu wydarzeniu ogółem wzięło udział około 1300 osób, a wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele takich firm jak Amazon, Shell i Microsoft.

IVECO nadało tej ogólnoświatowej premierze bardzo duży rozmach, co wynika z kilku powiązanych ze sobą czynników. Przede wszystkim w ten sposób podmiot mocno zamierza podkreślić, że z S-WAY mocno wraca do gry w segmencie ciężkim. Chociaż mianowicie w ostatnich latach jego udziały mocno w nim spadły, lecz S-WAY ma stanowić istotny przełom – skuteczne narzędzie autentycznej odnowy we wszystkich kluczowych dzisiaj dla branży obszarach, czyli związanych z samym produktem podstawowym oraz ze składowymi okołoproduktowymi. Towarzyszy temu odpowiednia akcja promocyjno-marketingowa. Z jednej strony odwołuje się ona do spuścizny marki IVECO i zarazem mocno akcentuje skupienie się na kierowcy – w myśl zasady kierowca w centrum uwagi, z drugiej podkreśla zaangażowanie przedsiębiorstwa w sprawy związane z ochroną klimatu i szerzej środowiska naturalnego. Do tej drugiej kwestii w naszym kraju wciąż nie przywiązuje się większego znaczenia. Tymczasem w rozwiniętych i świadomych społeczeństwach zachodnich odgrywa ona coraz większą rolę i wręcz może wpływać na pozycję konkurencyjną. Stąd szereg inicjatyw zmierzających do redukcji negatywnego oddziaływania na przyrodę, w tym głównie poprzez zmniejszenie emisji substancji szkodliwych i zapotrzebowania na energię ze źródeł nieodnawialnych oraz wzrost stopnia recyclingu. Ta podstawowa wartość zrównoważonego rozwoju znalazła oczywiście odzwierciedlenie w organizacji wydarzenia, gdyż IVECO wykorzystało okazję do promowania ważnego przesłania środowiskowego, podnosząc świadomość na temat zanieczyszczenia oceanu tworzywami sztucznymi. Dlatego wszyscy uczestnicy otrzymali butelkę na wodę w 100% wykonaną z nadającego się do recyklingu tworzywa PETG, z zachętą do uzupełniania jej zawartości w chłodziarkach wody rozmieszczonych na terenie imprezy, w ten sposób pomagając ratować oceany.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij