REKLAMA

Premierowy model S-WAY – nowe otwarcie IVECO Cz. 11

2 lipca na konwencji, która odbyła się w centrum wystawienniczym IFEMA w Madrycie, IVECO zaprezentowało swojej sieci dealerskiej, sprzedawcom, klientom i przedstawicielom prasy międzynarodowej nową gamę ciężką. Gama ta stanowi następcę serii Stralis – Stralis AS, jest oznaczona jako S-WAY i analogicznie jak poprzednik bazowo służy do obsługi ruchu dalekobieżnego. W tym wielkim dla włoskiego koncernu wydarzeniu ogółem wzięło udział około 1300 osób, a wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele takich firm jak Amazon, Shell i Microsoft.

Kolejny kluczowy obszar zmian dotyczy powiązanych ucyfrowienia i sieciowości, gdyż szosowy S-WAY to samochód online – w 100% połączona ciężarówka, odblokowująca – otwierająca świat nowych usług i funkcjonalności – funkcji dla optymalizacji całkowitego kosztu posiadania – TCO. To zatem pierwszy przedstawiciel z premierowej ciężkiej gamy WAY, przygotowany do dostarczenia kompletnego pakietu funkcji i usług skoncentrowanych na kierowcy, zrównoważonym rozwoju i zaawansowanym poziomie umożliwiającym łączenie nowych, dopasowanych do potrzeb usług.

REKLAMA

Generalnie komunikację i łączność pokładową S-WAY opracowano dla poprawy jakości życia – bezproblemowej i wydajnej pracy kierowcy przebywającego na pokładzie. Powyższe zachodzi dzięki zaawansowanym funkcjom wspomagania i inteligentnego, bezpiecznego prowadzenia auta, uzupełnionym przez usługi zaprojektowane, aby pomóc pracować bez wysiłku i wydajnie. Nowa aplikacja IVECO EASY powstała, aby ułatwić życie kierowcy w kabinie, za pomocą urządzenia mobilnego umożliwiając mu kontrolę – zdalne sterowanie wyposażeniem i wszystkimi funkcjami zarządzania kabiną i pojazdem. Zamiast sięgać po jakiekolwiek przycisk, kierowca może zatem obsługiwać samochód aplikacją na smartfona lub tableta. Zyska przy tym dostęp do radia, szyb, klimatyzacji, ogrzewania, oświetlenia oraz zamków drzwi. Do tego, jeśli będzie dysponował odpowiednimi uprawnieniami, aplikację da się łączyć aż z kilkoma autami, wskutek czego z tego systemu można korzystać nawet podczas jazdy na „skoczka”. Ponadto aplikacja może służyć do aktywowania usługi pomocy całodobowej Assistance Non-Stop, uzyskania zdalnego dostępu do usługi pomocy zdalnej – danych diagnostycznych pojazdu i pozwala na wgląd do danych systemu oceniającego styl jazdy. Nowe podejście do komunikacji pozwala też na monitorowanie korzystania przez kierowcę z zaawansowanych systemów wspomagania go (ADAS) i generowanie raportów z sugestiami, pomagającymi mu poprawić styl jazdy i bezpieczeństwo na drodze.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA