[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Premierowy model S-WAY – nowe otwarcie IVECO Cz.2

2 lipca na konwencji, która odbyła się w centrum wystawienniczym IFEMA w Madrycie, IVECO zaprezentowało swojej sieci dealerskiej, sprzedawcom, klientom i przedstawicielom prasy międzynarodowej nową gamę ciężką. Gama ta stanowi następcę serii Stralis – Stralis AS, jest oznaczona jako S-WAY i analogicznie jak poprzednik bazowo służy do obsługi ruchu dalekobieżnego. W tym wielkim dla włoskiego koncernu wydarzeniu ogółem wzięło udział około 1300 osób, a wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele takich firm jak Amazon, Shell i Microsoft.

Zagadnienia promocyjne i ekologiczne pojawiły się też w trakcie samej prezencji. Swoje przemówienia, mocno wybiegające w przyszłość, mieli wówczas Gerrit Marx – President Commercial and Specialty Vehicles oraz Hubertus Mühlhäuser – CEO of CNH Industrial. M.in. przedstawili oni strategiczne perspektywy i wizję CNH Industrial. Do zabrania głosu zaproszono także wiodących światowych partnerów, takich jak Amazon, Shell i Microsoft, znanych z nieszablonowych pomysłów oraz wprowadzania przełomowych technologii. Przykładowo na problematykę stosowania paliw alternatywnych mocno zwrócili uwagę reprezentacji koncernu Shell. Wspiera on IVECO w sferze dostaw paliw gazowych – CNG i LPG dla ciężarówek, a w przyszłości – wcale nie aż tak odległej – chce zwiększyć zainteresowanie wodorem jako paliwem łatwo dostępnym, względnie tanim, silnie proekologicznym i wysoce wydajnym energetycznie.

REKLAMA

W odniesieniu zaś do działań marketingowych, w tym skupionych na kierowcy, podczas madryckiej imprezy zakończył się rajd IVECO Relay Race „Nasza historia, Twoje przeżycia". Była to inicjatywa, w ramach której wybrani kierowcy odbyli czteroetapową podróż po Europie, z przystankami w kultowych lokalizacjach CNH Industrial. Wyprawa ta rozpoczęła się w CNH Industrial Village w Turynie we Włoszech, z postojami w fabryce ciągników w St. Valentin w Austrii, centrum projektowania i testowania ciężarówek klasy tonażowej ciężkiej IVECO w Ulm w Niemczech oraz zakładzie układów napędowych w Bourbon-Lancy we Francji i na swój koniec dotarła do ostatecznego miejsca przeznaczenia w Madrycie. W trakcie tej podróży kierowcy prezentowali swoje doświadczenia i opinie na temat pojazdów IVECO, następnie udostępniane w mediach społecznościowych i pokazane podczas premiery S-WAY. Ogólnie cel tego projektu polegał na przybliżeniu i podkreśleniu codziennych wyzwań, z jakimi spotykają się kierowcy ciężarówek pokonujący dalekie trasy, oraz roli samochodów w ich życiu w drodze. Ponieważ chciano również nadać temu poniekąd bardziej mistyczny i tajemniczy wymiar, na każdym z etapów rajdu kierowca IVECO przekazywał kolejnemu prowadzącemu „pałeczkę" w postaci tajemniczego pudełka. Kulminacyjny punkt tej podróży stanowił początek premiery S-WAY, kiedy na scenę dotarł kierowca odpowiadający za pokonanie ostatniego odcinka i oddał owo pudełko Gerritowi Marxowi. Ten je otworzył, aby ujawnić jego zawartość - symboliczne "S" dla S-WAY - tym samym doszło do zainicjowania pokazu nowego pojazdu.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij