[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.5

Premierowy model S-WAY – nowe otwarcie IVECO Cz.3

2 lipca na konwencji, która odbyła się w centrum wystawienniczym IFEMA w Madrycie, IVECO zaprezentowało swojej sieci dealerskiej, sprzedawcom, klientom i przedstawicielom prasy międzynarodowej nową gamę ciężką. Gama ta stanowi następcę serii Stralis – Stralis AS, jest oznaczona jako S-WAY i analogicznie jak poprzednik bazowo służy do obsługi ruchu dalekobieżnego. W tym wielkim dla włoskiego koncernu wydarzeniu ogółem wzięło udział około 1300 osób, a wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele takich firm jak Amazon, Shell i Microsoft.

Generalnie za pomocą gamy S-WAY włoskie przedsiębiorstwo chce dobić do poziomu prezentowanego przez konkurencję. W ostatnich latach w kilku kluczowych kwestiach włoski koncern został bowiem wyraźnie w tyle. Teraz zamierza to zmienić za pomocą premierowej generacji. Powyższe stanowi znaczne wyzwanie, gdyż dotyczy poprawy w zakresie:

REKLAMA
  • komfortu pracy dla kierowcy;
  • prezentowanego poziomu bezpieczeństwa czynnego i biernego;
  • redukcji całkowitych kosztów posiadania i dysponowania, w tym poprzez spadek awaryjności;
  • możliwości zwiększenia przychodów,

przy jednoczesnym przeniesieniu auta na tzw. Poziom 4.0. Ten ostatni element wiąże się z większym ucyfrowieniem i usieciowieniem. Do tego dochodzą kwestie związane z jakością. W tym zakresie Włosi mocno podkreślają, że nastąpiła wyraźna poprawa, zarówno co do użytych materiałów, jak i jakości samego wykonawstwa – montażu. To zagadnienie pełni o tyle ważną rolę, ponieważ w środowisku truckerskim często da się usłyszeć fatalne głosy o jakości ciężarówek firmowanych przez koncern. Czy te opinie są do końca trafne? Moim zdaniem jak zwykle prawda leży pośrodku – konkurencja niejednokrotnie wcale nie jest taka dobra i jej też w wielu przypadkach zdarzają się poważne wpadki, z kolei IVECO wcale nie prezentuje się aż tak źle. Tylko, że jak się raz pogorszy jakość i na ten temat powstanie tzw. obiegowa opinia, naprawić to potem bywa niezwykle trudno. Tym bardziej, że rywalom nieraz wiele się wybacza, podczas gdy ewentualne wady IVECO zwyczajnie bywają wyolbrzymiane. By zmienić to postrzeganie Włosi muszą więc wykonać żmudną i niewdzięczną pracę, a premierowy S-WAY stanowi ważny fundamentalny krok w kierunku wyraźnego polepszenia i stanu rzeczywistego, i rynkowego subiektywnego postrzegania oraz oceniania. Tym samym S-WAY to:

  • kompletnie nowa kabina;
  • szerokie i głębokie ucyfrowienie wraz z pakietem cyfrowych usług dodatkowych w połączeniu z usieciowieniem;
  • zapowiedź poprawy jakości oraz dalszej redukcji wszelkiego rodzaju kosztów bezpośrednich i pośrednich, przy jednoczesnym dążeniu do zwiększania przychodów.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij