[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Premierowy model S-WAY – nowe otwarcie IVECO Cz.4

2 lipca na konwencji, która odbyła się w centrum wystawienniczym IFEMA w Madrycie, IVECO zaprezentowało swojej sieci dealerskiej, sprzedawcom, klientom i przedstawicielom prasy międzynarodowej nową gamę ciężką. Gama ta stanowi następcę serii Stralis – Stralis AS, jest oznaczona jako S-WAY i analogicznie jak poprzednik bazowo służy do obsługi ruchu dalekobieżnego. W tym wielkim dla włoskiego koncernu wydarzeniu ogółem wzięło udział około 1300 osób, a wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele takich firm jak Amazon, Shell i Microsoft.

W układzie rynkowym S-WAY to seria klasy tonażowej ciężkiej przygotowana na kolejną dekadę i przeznaczona głównie do obsługi ruchu na dalekich dystansach. Przy jej projektowaniu wykorzystano każdą możliwość zmniejszenia zużycia paliwa i uzyskania jak najniższego całkowitego kosztu posiadania pojazdu (TCO). Stanowi więc zwieńczenie cyklu innowacji produktowych, wprowadzanych już w poprzednich generacjach, zawierając wszelkie kluczowe udoskonalenia zaimplementowane w nich, w tym:

  • redukcję zużycia paliwa o 11% - Stralis MY2016;
  • silniki gazowe o dużych mocach – Stralis NP400 z 2016 roku i Stralis NP 460 z 2017 roku, będące pierwszymi prawdziwie długodystansowymi wariantami zasilanymi gazem ziemnym;
  • odmiany do tzw. mieszanych – szosowo-terenowych zastosowań, przygotowane do użycia także w lekkim terenie – lekkich misji terenowych, tworzące linię X-WAY.

Oprócz tego dostaje kompletnie nową kabinę, podnoszącą komfort pracy i wypoczynku na pokładzie. Mając również na uwadze właściciela, występuje jako tzw. megaprodukt, tzn. zawiera jeszcze kompletny pakiet funkcji i usług, uwzględniający zrównoważony rozwój w połączeniu z nowym, rozszerzonym poziomem łączności, ukierunkowanym na zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania. W rezultacie bierze pod uwagę wyzwania związane z prowadzeniem biznesu przewozowego w ciągu najbliższego okresu, który nieuchronnie zmierza w kierunku Poziomu 4.0 – zagadnienie odnosi się m.in. do nasilających się/narastających skojarzonych digitalizacji, ucyfrowienia i sieciowości. Tym bardziej, że w obliczu ostrej konkurencji operatorzy logistyczni potrzebują najwyższego poziomu dyspozycyjności - dostępności, wydajności i produktywności swoich flot. S-WAY ma spełniać te wymagania i wyzwania, oferując kompletny pakiet funkcji i usług. Został opracowany z naciskiem na zrównoważony rozwój oraz nowy, rozszerzony poziom komunikacji, mający na celu obniżenie całkowitego kosztu posiadania. Dlatego stanowi coś więcej niż sam produkt w postaci ciężarówki: oferuje model biznesowy, obejmujący cały cykl życia auta i pomagający klientom IVECO spełnić wymagania ich klientów oraz zapewniający im zintegrowane ekonomicznie i środowiskowo zrównoważone rozwiązania transportowe, w których usługi związane z produktem stają się ważniejsze od samego produktu. Wprowadza więc szereg funkcji opartych na zaawansowanym poziomie komunikacji online, umożliwiających świadczenie nowych usług dopasowanych do potrzeb odbiorców. Tym samym wszelkie wprowadzane innowacje odpowiadają na kluczowe trendy, którymi kieruje się branża transportowa – problem dotyczy postępującego zatarcia linii dzielących pojazdy od otaczających je usług, zaawansowanej komunikacji, potrzeby przyciągnięcia i utrzymania wysoko wykwalifikowanych kierowców zawodowych oraz coraz bardziej rygorystycznych wymogów w zakresie zrównoważonego rozwoju.

REKLAMA

Elementy te ściśle odnoszą się do, mocno podkreślanego zarówno podczas samej prezentacji, jak i w materiałach promocyjno-reklamowych, zorientowania na klienta. Linia WAY, ze swoją nową nazwą, ma mianowicie sygnalizować odmienioną strategię marki – podejście w pełni wykorzystujące możliwości oferowane przez łączność - nowy sposób bycia „zorientowany na klienta”– „klient w centrum uwagi" poprzez stworzenie zestawu rozwiązań wspierających go na każdym kroku w jego pojazdach w trakcie całego cyklu ich życia. Wprowadza inną metodę działania, w której na pokładzie ciężarówki łączność wiąże kierowcę, właściciela i IVECO w zgrany zespół, pozwalając na ich współpracę ze sobą dla zbudowania uzasadnienia biznesowego korzystania z pojazdu przy zapewnieniu jego rentowności i tym samym najwyższej rentowności dla właściciela przedsiębiorstwa. Generalnie zatem komunikacja bezprzewodowa pozwala na stworzenie zestawu rozwiązań wspierających klientów na każdym etapie cyklu życia taboru.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij