REKLAMA

Przewozy przeprowadzkowe do i ze Skandynawii - Transport Drent z nowym Krone Long HGV

Międzynarodowa firma transportowo-przeprowadzkowa Drent z Ureterp we Fryzji w Holandii od kilku miesięcy korzysta z wydłużonego zestawu o podwyższonej dopuszczalnej masie całkowitej do realizacji przewozów do i ze Skandynawii. Jest to przede wszystkim reakcja Drent Transport na zwiększony wolumen transportu, gdyż Long HGV może być wykorzystywany do wydajnego łączenia kilku ładunków. Zarówno wózek łączący naczepę z samochodem – tzw. dolly, jak i sama naczepa zostały dostarczone przez Krone.

Producent

„Specjalizujemy się w przeprowadzkach do i ze Skandynawii, będącej niszowym rynkiem. Często prowadzimy ładunki całopojazdowe, ale czasami mamy również mniejsze ładunki, które możemy łączyć do przewozów tam i powrotnych. Dlatego ściśle współpracujemy z innymi specjalistami przeprowadzkowymi, którzy sami nie jeżdżą do Skandynawii ” mówi Willem Drent – właściciel. Założył on te firmę wraz ze swoim partnerem Djoeke de Vegt w 2007 roku; od tego czasu flota stale rośnie do obecnego stanu pięciu kombinacji. Wydłużony zestaw samochodowy o podwyższonej dopuszczalnej masie całkowitej W związku z faktem, że w trakcie przejazdu przez Niemcy na wyznaczonych trasach Drent może prowadzić swój wydłużony zestaw, podmiot zyskuje nowe możliwości. „Ponieważ podczas naszych jazd często zespalamy kilka ładunków przeprowadzkowych i drobnicowych, jesteśmy teraz jeszcze bardziej elastyczni dzięki połączeniu ciężarówki z nadwoziem wymiennym, w tym z windą załadowczą, oraz wózka z naczepą. W Oslo mamy obszar, w którym przewozy przeładowujemy i ponownie łączymy nasze pojazdy. Mamy tam również inne nadwozia wymienne, dzięki czemu szczególnie efektywnie możemy planować i jesteśmy teraz jeszcze bardziej wydajni dzięki naszej nowej długiej ciężarówce”. 2-osiowy wózek łączący Krone Drent wybrał nowy Long HGV ze względu na bardzo dobre relacje biznesowe z Krone. „Mieliśmy już doskonałe doświadczenie z firmą i produktami Krone. Ponadto Krone posiada dużą wiedzę specjalistyczną w zakresie zatwierdzania w Niemczech długich zestawów samochodów ciężarowych. Celowo wybraliśmy wózki z pierścieniem obrotowym. Ten wariant funkcjonuje płynnie i stanowi też wymóg prawny w Szwecji. Szczególnie, że podczas pokonywania zakrętów system dynamicznej regulacji rozstawu kół (redukcja obciążenia dyszla) Krone automatycznie odciąża osie naczepy. W połączeniu z ciężarówką Scania z osią skrętną zapewnia to, że możemy łatwo spełnić wymagany w Niemczech promień skrętu wynoszący 12,50 metra. Nasza długa ciężarówka została zbudowana całkowicie zgodnie z niemieckimi wymogami, ze wszystkimi dodatkowymi systemami bezpieczeństwa, takimi jak kamera cofania”. Przy tym wózek łączący dolly otrzymał bardzo szerokie, pojedyncze opony o rozmiarze 445/45R22.5. Krone Dry Liner Zamknięte nadwozie to Krone Dry Liner Li, gdzie Li oznacza zabudowę lekko izolowaną. Wysokość wnętrza zabudowy równa się 280 cm, a w jej bocznych ścianach są osadzone trzy rzędy szyn mocujących. Naczepa została całkowicie zbudowana w fabryce Krone w Lübtheen. Poza tym, na specjalne życzenie Drenta, w warsztacie Boonstra Transport połączenia instalacji elektrycznej do świateł i układu pneumatycznego przeniesiono na tył naczepy. „W ten sposób unikamy sytuacji, w których przewody zwisają z przodu, co naszym zdaniem wydaje się nieco nieuporządkowane”. Do tego Drent Transport pomalował felgi w dwóch kolorach, a kombinacja została zaprojektowana z atrakcyjnym przekazem reklamowym. Wizualny wpływ pojazdu pozostaje bowiem ważny dla Drent Transport. Tym bardziej, że i cały zestaw tworzy dobrze dobraną całość, między innymi dzięki ciągnikowi Scania R650 Highline, dostarczonemu przez dealera Scania Rinsma w Drachten

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA