[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Renault Trucks wprowadza Nowego Mastera

Renault Trucks wprowadza na rynek nowego Mastera, z nowym przodem, nowym wnętrzem, nowym silnikami i nowymi systemami wspomagającymi kierowcę,. Z tej okazji koncern zaprezentował jego ekskluzywną edycję, nazwaną Master Red EDITION. Ta bogato wyposażona wersja jest dostępna w całej gamie silników wysokoprężnych i elektrycznych.

Fot. Producent

Premierowy Master cechuje się solidniejszym przodem o śmielszym wyglądzie, nowym, całkowicie odnowionym wnętrzem, z przeprojektowaną tablicą rozdzielczą i kierownicą oraz funkcjonalnymi, ergonomicznymi schowkami. Oferuje również nowe systemy wspomagania kierowcy, w tym aktywne hamowanie, boczne wspomaganie na wypadek wiatru, stały widok do tyłu, ostrzeganie o martwym punkcie oraz wspomaganie parkowania z przodu i z tyłu. Ma sześć nowych silników wysokoprężnych Euro 6d i Euro 6, o mocy od 130 do 180 KM/400 Nm oraz silnik elektryczny o mocy 57 kW. Wszystkie silniki wysokoprężne otrzymały technologię Twin-Turbo, łączącą wysoki moment obrotowy z dużą mocą, aby zapewnić optymalną jazdę. Zużycie paliwa jest zatem zmniejszone o 1 l/100 km, a emisja CO2 pozostaje pod kontrolą.

Master Red EDITION – ekskluzywna odmiana jest dostępna we wszystkich modelach - furgon, podwozie z kabiną i kabina z platformą. Standardowo zaopatruje się ją w nowy silnik o mocy 150 KM/385 Nm Euro 6d-temp. Z zewnątrz jest też seryjnie wyposażona w mocną, elegancką chromowaną osłonę chłodnicy, idealnie pasującą do nowych reflektorów z jedynie diodami LED. Wewnątrz zaś nowe pokrowce na siedzenia z włókna węglowego, chromowane wstawki w otworach i przyciskach klimatyzacji oraz nowa czarna i chromowana gałka zmiany biegów podkreślają harmonię stworzoną przez eleganckie, nowoczesne linie. Do tego dochodzą wysuwana taca, zapewniająca dodatkową przestrzeń do pracy lub relaksu wraz z szufladą w schowku, zwiększającą pojemność przechowywania. W standardzie znalazły się także bezprzewodowa ładowarka do smartfonów oraz nowe wyposażenie poprawiające komfort i bezpieczeństwo kierowcy (klimatyzacja, regulator prędkości i ogranicznik, automatyczne włączanie reflektorów i wycieraczek) i nowe funkcje, w tym radio USB Bluetooth, boczny system wspomagania przy wietrze i składany dwuprzyciskowy kluczyk.

REKLAMA

Dostępny są ponadto następujące systemy:

  • aktywne hamowanie AEBS;
  • stałe widzenie z tyłu: ekran połączony z kamerą umieszczoną z tyłu auta umożliwia kierowcom monitorowanie tyłu, oprócz widoku zapewnianego przez zewnętrzne lusterka wsteczne;
  • wspomaganie parkowania: przedni radar uzupełnia tylny radar, ułatwiając manewrowanie za pomocą kamery;
  • urządzenie ostrzegające o martwym polu: światło w bocznych lusterkach ostrzega o obecności pojazdu w martwym polu kierowcy;
  • dodatkowe zamki bezpieczeństwa w tylnych i bocznych drzwiach w celu zwiększenia bezpieczeństwa w obszarze załadunku;
  • system multimedialny Medianav 4: 7-calowy ekran dotykowy z odtwarzaniem smartfonów Androïd AutoTM i Apple CarPlayTM, umożliwiający korzystanie z aplikacji telefonicznych podczas jazdy.

Red EDITION wzmacnia zaangażowanie Renault Trucks w segmencie lekkich pojazdów. Tym bardziej, że francuski producent notuje stały wzrost zbytu w tym segmencie, w ciągu ostatnich czterech lat ze sprzedażą większą o ponad 10% rocznie. Podmiot zabezpiecza swoją specjalistyczną wiedzę i know-how swoich doradców handlowych oraz warsztaty dla wszystkich profesjonalistów, od rzemieślników po specjalistów od dystrybucji miejskiej. Wytwarza również pełną gamę wariantów o dopuszczalnych masach całkowitych od 3,5 t do 26 t w wydaniu diesel i elektrycznym (Renault Master, Renault Trucks D i D Wide).

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij