[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Renault Trucks wprowadza na rynek wersje na rok 2020 swoich ciężarówek do transportu dalekiego zasięgu.

Renault Trucks wprowadza na rynek wersje na rok 2020 swoich ciężarówek dalekobieżnych. T i T High są bardziej energooszczędne, a jednocześnie dbają o komfort kierowcy.

Wysokiej jakości wykończenia dla większego komfortu kierowcy


Wewnątrz kabina reprezentantów serii T otrzymała nowe, wyższej klasy wykończenie, w tym siedzenia w całości pokryte materiałem tekstylnym, dwa podłokietniki dla kierowcy i kierownicę pokrytą skórą. Dla zapewnienia poprawionego komfort jazdy teraz standardowo jest też montowana trójstronnie regulowana kolumna kierownicy. Do tego T mają tablicę rozdzielczą w kolorze węgla, aluminiowe uchwyty i metalowe progi drzwi, a T i T High 2020 jeszcze nowe schowki o dużej pojemności (221 litrów). Na zewnątrz natomiast atrapę osłony chłodnicy i lusterka boczne nadal da się dopasować do indywidualnych wymogów, zamawiając je w błyszczącym kolorze czarnym lub pomarańczowym, dostępnym jako opcja w T i T High 2020. Inną opcją w T i T High może być Roadpad+. Działając jako asystent pokładowy, umożliwia kierowcom słuchanie muzyki, korzystanie z telefonu bez użycia rąk i bezpieczne manewrowanie dzięki tylnym i bocznym kamerom. Dzięki Roadpad + kierowca otrzymuje również pomoc w nawigacji z systemu nawigacji satelitarnej dostosowanej do ciężarówki.

REKLAMA

Zmniejszone zużycie paliwa i emisja CO2

Gama odmian dalekobieżnych ma instalowane silniki DTI 11 i DTI 13 Euro 6 Step D. Są one zarówno oszczędne, jak i przyjazne dla środowiska, w porównaniu z poprzednią generacją cechując się 3-procentową redukcją zużycia paliwa i emisji CO2. W układzie napędowym T i T High 2020 dostają także premierową wysokowydajną oś, uzupełnioną przez lżejsze hamulce tarczowe, co dodatkowo redukuje zużycie paliwa. Przy tym opcjonalnie można aktywować nowe ustawienia, przekładające się na kolejne 3% oszczędności. Co równie ważne, jednostki trafiające do T i T High bez problemów mogą być zasilane (pozostają kompatybilne) z paliwem syntetycznym XTL oraz biodieslem.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA