REKLAMA

Renault Trucks wprowadza na rynek wersje na rok 2020 swoich typów dystrybucyjnych.

Renault Trucks wprowadza na rynek wersje na rok 2020 swoich odmian dystrybucyjnych. D i D Wide wyróżniają nowe, ergonomiczne i wygodne wnętrze oraz poprawione funkcje bezpieczeństwa i wyposażenie aerodynamiczne. Do tego są włączone do sieci – usieciowione – w 100% połączone.

Producent

Nowa aranżacja wnętrza dla większego komfortu Koncern zmodernizował wnętrza modeli z serii D i D Wide. Wydania na rok 2020 mają nową kierownicę oraz przeprojektowaną tablicę rozdzielczą, zawierającą nową, czarno-białą tablicę wskaźników. Dla ułatwienia pracy kierowcy dodano też uchwyt na tablet, opcjonalny uchwyt na drugi smartfon oraz dwa porty USB-C. Pojazdy zaopatrzono również w nowe urządzenia radiowe, kompatybilne z cyfrową naziemną siecią radiową DAB +. Ponadto, dla zapewnienia wysokiego poziomu komfortu, opcjonalnie jest proponowany pakiet Comfort, obejmujący kierownicę pokrytą skórą, fotel kierowcy z bocznym podparciem, dodatkowe schowki, drugi uchwyt na smartfona oraz okno dachowe (tylko w wersji D Wide). Nowe wyposażenie dla większego bezpieczeństwa D i D Wide standardowo otrzymują także adaptacyjny tempomat (ACC). ACC utrzymuje bezpieczną odległość od pojazdu poprzedzającego, automatycznie dostosowując przyspieszanie i hamowanie dla większego bezpieczeństwa, płynniejszej jazdy i mniejszego zmęczenia kierowcy. Poza tym, dla lepszej widoczności i dalszego podniesienia poziomu bezpieczeństwa, D i D Wide występują z opcjonalnym pakietem ochronnym, zawierającym tylne światła LED, pomoc przy ruszaniu pod górę, przeszklone drzwi – tzw. wizyjne oraz alarm cofania. Ten ostatni służy wzrostowi ochrony innych użytkowników dróg. Połączone ciężarówki – ciężarówki włączone do sieci dla wzrostu wydajności Warianty z silnikami wysokoprężnymi Euro 6 Step D są zarówno oszczędne, jak i przyjazne dla środowiska. Niemniej, by jeszcze bardziej zwiększyć ich wydajność i produktywność, modele z gamy D są standardowo połączone – funkcjonują w sieci (TGW 4G). Stały się zatem kompatybilne z Optifleet, rozwiązaniem do zarządzania flotą Renault Trucks. Dzięki Optifleet aktywność samochodu jest zarządzana w czasie rzeczywistym, co oznacza, że główne składowe wydatków mogą być w pełni kontrolowane. Przykładowo menedżerowie flot mogą śledzić zużycie paliwa przez tabor za pomocą Optifleet Check i lokalizować go w czasie rzeczywistym za pomocą Optifleet Map. Przy tym, dla uzyskania maksymalnej wydajności, firma wprowadza opcjonalny pakiet Fuel Eco. Składają się na niego: regulowany deflektor dachu, tryb wstrzymania mocy, automatyczne zatrzymanie silnika po trzech minutach, funkcja „wolnego koła” Optiroll (w D Wide), zoptymalizowane oprogramowanie Fuel Eco skrzyni biegów (w D Wide) i sprzęgło sprężarki powietrza (tylko w silnikach DTI 11). W dodatku jednostki stosowane w D i D Wide E pozostają kompatybilne z paliwem syntetycznym XTL i biodieslem. Modele 2020 są także dostępne w wykonaniach na gaz ziemny (D Wide CNG) i w 100% elektrycznych (D i D Wide Z.E.).

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA