[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Renault Trucks wprowadza na rynek wersje na rok 2020 swoich typów dystrybucyjnych.

Renault Trucks wprowadza na rynek wersje na rok 2020 swoich odmian dystrybucyjnych. D i D Wide wyróżniają nowe, ergonomiczne i wygodne wnętrze oraz poprawione funkcje bezpieczeństwa i wyposażenie aerodynamiczne. Do tego są włączone do sieci – usieciowione – w 100% połączone.

Nowa aranżacja wnętrza dla większego komfortu Koncern zmodernizował wnętrza modeli z serii D i D Wide. Wydania na rok 2020 mają nową kierownicę oraz przeprojektowaną tablicę rozdzielczą, zawierającą nową, czarno-białą tablicę wskaźników. Dla ułatwienia pracy kierowcy dodano też uchwyt na tablet, opcjonalny uchwyt na drugi smartfon oraz dwa porty USB-C. Pojazdy zaopatrzono również w nowe urządzenia radiowe, kompatybilne z cyfrową naziemną siecią radiową DAB +. Ponadto, dla zapewnienia wysokiego poziomu komfortu, opcjonalnie jest proponowany pakiet Comfort, obejmujący kierownicę pokrytą skórą, fotel kierowcy z bocznym podparciem, dodatkowe schowki, drugi uchwyt na smartfona oraz okno dachowe (tylko w wersji D Wide). Nowe wyposażenie dla większego bezpieczeństwa D i D Wide standardowo otrzymują także adaptacyjny tempomat (ACC). ACC utrzymuje bezpieczną odległość od pojazdu poprzedzającego, automatycznie dostosowując przyspieszanie i hamowanie dla większego bezpieczeństwa, płynniejszej jazdy i mniejszego zmęczenia kierowcy. Poza tym, dla lepszej widoczności i dalszego podniesienia poziomu bezpieczeństwa, D i D Wide występują z opcjonalnym pakietem ochronnym, zawierającym tylne światła LED, pomoc przy ruszaniu pod górę, przeszklone drzwi – tzw. wizyjne oraz alarm cofania. Ten ostatni służy wzrostowi ochrony innych użytkowników dróg. Połączone ciężarówki – ciężarówki włączone do sieci dla wzrostu wydajności Warianty z silnikami wysokoprężnymi Euro 6 Step D są zarówno oszczędne, jak i przyjazne dla środowiska. Niemniej, by jeszcze bardziej zwiększyć ich wydajność i produktywność, modele z gamy D są standardowo połączone – funkcjonują w sieci (TGW 4G). Stały się zatem kompatybilne z Optifleet, rozwiązaniem do zarządzania flotą Renault Trucks. Dzięki Optifleet aktywność samochodu jest zarządzana w czasie rzeczywistym, co oznacza, że główne składowe wydatków mogą być w pełni kontrolowane. Przykładowo menedżerowie flot mogą śledzić zużycie paliwa przez tabor za pomocą Optifleet Check i lokalizować go w czasie rzeczywistym za pomocą Optifleet Map. Przy tym, dla uzyskania maksymalnej wydajności, firma wprowadza opcjonalny pakiet Fuel Eco. Składają się na niego: regulowany deflektor dachu, tryb wstrzymania mocy, automatyczne zatrzymanie silnika po trzech minutach, funkcja „wolnego koła” Optiroll (w D Wide), zoptymalizowane oprogramowanie Fuel Eco skrzyni biegów (w D Wide) i sprzęgło sprężarki powietrza (tylko w silnikach DTI 11). W dodatku jednostki stosowane w D i D Wide E pozostają kompatybilne z paliwem syntetycznym XTL i biodieslem. Modele 2020 są także dostępne w wykonaniach na gaz ziemny (D Wide CNG) i w 100% elektrycznych (D i D Wide Z.E.).

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA