[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Rumuński AB Autocamioane Brasov ROMAN dostarczył do Pakistanu ciężarówkę typ DFAEG 22.330 celem testów.

Typ DFAEG 22.330 to typowo militarny środek transportu, chociaż w znacznym stopniu oparty na cywilnych komponentach.

Fot. Producent

Klasyfikacyjnie należy do kategorii wysokiej mobilności taktycznej - dzielności terenowej oraz wysokiej ładowności. Konstrukcyjnie bazuje zaś na kluczowych komponentach, wytwarzanych od bez mała czterech dekad w Rumunii na licencji MAN-a oraz nowoczesnych podzespołach właśnie od MAN-a. m.in. rumuński rodowód mają ramą podwozia wraz z zawieszeniem, znaczna część osprzętu oraz krótka, dzienna kabina. Natomiast MAN dostarcza silnik o mocy maksymalnej 330 KM, w nastawie spełniającym normę czystości spalin Euro 3. Do tego dochodzi mechaniczna, 9-biegowa skrzynia przekładniowa ZF 9S1310, uzupełniona przez skrzynię rozdzielczą i mosty napędowe z blokadami mechanizmów różnicowych. załączane są także blokady międzymostowe. Formuła układu napędowego to 6x6, a na wszystkich kołach, dla zachowania wysokiej dzielności terenowej, założono wyłącznie pojedyncze ogumienie z bieżnikiem terenowym. Ponadto pojazd cechuje się rozstawem osi pomiędzy pierwszą a drugą osią 4290 mm, a kolei jego dopuszczalna masa całkowita wynosi 22000 kg, co oznacza ładowność taktyczną - w terenie - na poziomie około 10000 kg. W formie zabudowy występuje ta klasyczna skrzynia ładunkowa z opończą, przeznaczona do transportu wyposażenia specjalnego i żołnierzy.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij