[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Rumuński AB Autocamioane Brasov ROMAN dostarczył do Pakistanu ciężarówkę typ DFAEG 22.330 celem testów.

Typ DFAEG 22.330 to typowo militarny środek transportu, chociaż w znacznym stopniu oparty na cywilnych komponentach.

Fot. Producent

Klasyfikacyjnie należy do kategorii wysokiej mobilności taktycznej - dzielności terenowej oraz wysokiej ładowności. Konstrukcyjnie bazuje zaś na kluczowych komponentach, wytwarzanych od bez mała czterech dekad w Rumunii na licencji MAN-a oraz nowoczesnych podzespołach właśnie od MAN-a. m.in. rumuński rodowód mają ramą podwozia wraz z zawieszeniem, znaczna część osprzętu oraz krótka, dzienna kabina. Natomiast MAN dostarcza silnik o mocy maksymalnej 330 KM, w nastawie spełniającym normę czystości spalin Euro 3. Do tego dochodzi mechaniczna, 9-biegowa skrzynia przekładniowa ZF 9S1310, uzupełniona przez skrzynię rozdzielczą i mosty napędowe z blokadami mechanizmów różnicowych. załączane są także blokady międzymostowe. Formuła układu napędowego to 6x6, a na wszystkich kołach, dla zachowania wysokiej dzielności terenowej, założono wyłącznie pojedyncze ogumienie z bieżnikiem terenowym. Ponadto pojazd cechuje się rozstawem osi pomiędzy pierwszą a drugą osią 4290 mm, a kolei jego dopuszczalna masa całkowita wynosi 22000 kg, co oznacza ładowność taktyczną - w terenie - na poziomie około 10000 kg. W formie zabudowy występuje ta klasyczna skrzynia ładunkowa z opończą, przeznaczona do transportu wyposażenia specjalnego i żołnierzy.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij