[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Rumuński ROMAN dostarczył ciężarówkę - typ DFAEG 22.330 - na Bliski Wschód do testów.

Wariant ten, zgodnie z oznaczeniem DFAEG 22.330 - cechują: silnik MAN Euro 3 o mocy maksymalnej 330 KM, połączony z mechaniczną, 9-biegowa skrzynią przekładniową ZF 9S1310, skrzynią rozdzielczą i mostami napędowymi z blokadami mechanizmów różnicowych.

Fot. Producent

Formuła układu napędowego to 6x6, z kolei wartość rozstawu osi pomiędzy osiami pierwszą i drugą wynosi 4290 mm. kabina jest krótka, dzienna, zaś na wszystkich kołach założono wyłącznie pojedyncze ogumienie z bieżnikiem terenowym. Dopuszczalna masa całkowita równa się 22000 kg, co oznacza ładowność taktyczną - w warunkach polowych - na poziomie około 10000 kg. W efekcie pojazd ten należy do kategorii wysokiej dzielności terenowej - mobilności taktycznej oraz wysokiej ładowności

Egzemplarz demonstracyjny - testowy w formie zabudowy otrzymał klasyczną skrzynię ładunkową z plandeką, przeznaczoną do do transportu wyposażenia specjalnego i żołnierzy.

Stroną testującą ten samochód był Pakistan

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij