[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Rumuński S.C. ROMAN S.A. dostarczył ciężarówkę typ 32,430 DFAES 6x6 na Bliski Wschód, a dokładnie do Pakistanu, celem testów.

Ciężarówką tą jest ciężki ciągnik siodłowo-balastowy do przerzutu, także w warunkach terenowych, wielotonowej techniki bojowej.

Fot. Producent

Pojazd ten, zgodnie z oznaczeniem 32,430 DFAES 6x6, wyróżniają: MAN spełniający normę czystości spalin Euro 3, o mocy maksymalnej 430 KM i 16-biegowa, mechaniczna skrzynia przekładniowa ZF 16 S 2231 OD, połączona ze skrzynią rozdzielczą. Wszystkie mosty napędowe - formuła układu napędowego 6x6 - są wzmocnione, z blokadami mechanizmów różnicowych, uzupełnionych o blokady międzymostowe. Na osiach tylnego napędowego tandemu założono bliźniacze ogumienie. Rozstawem pomiędzy osiami pierwszą i drugą wynosi 4040 mm. Klasyczną ramę podwozia o układzie drabinowym tworzą wzmocnione podłużnice i poprzeczki, zawieszenie opiera się na resorach piórowych, a kabina jest długa. Zaopatrzono ją w cztery stopnie wejściowe, w tym najniższy uchylny, wysunięty do przodu, wzmocniony stalowy zderzak z reflektorami chronionymi kratą oraz dolną stalową osłonę chłodnicy i spodu silnika.

Dopuszczalna masa całkowita Romana 32,430 DFAES 6x6 równa się 32000 kg, natomiast dopuszczalna masa całkowita formowanego przez niego zestawu naczepowego 91000 kg. Ten ostatni parametr oznacza, przy sumarycznej masie ciągnika i wieloosiowej, niskopodłogowej naczepy na poziomie około 30000 kg, zdolność do przemieszczania ładunków o masie do 60000 kg.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij