[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Scania - Moduł serwisowy Scania Fleet Care

Moduł serwisowy Scania Fleet Care to proponowana nowa usługa firmy, na początku dostępna dla wybranych klientów.

Fot. Jarosław Brach

W jej ramach użytkownik może zawrzeć porozumienie, gwarantujące mu nawet 100-procentową (do 100%) dyspozycyjność floty w określonym okresie, ustalonym indywidualnie dla niego, przykładowo w wybrane dni i godziny – od poniedziałku do piątku, w godzinach między 7:00 a 16:00. Oznacza to, że Scania zapewnia wówczas przeglądy i naprawy poza tymi godzinami. W efekcie Scania Fleet Care okazuje się szczególnie przydatna w tych sytuacjach, gdy dyspozycyjność floty odgrywa kluczowe znaczenie. Wśród typowych zastosowań znajdują się tu transport chłodniczy oraz zbiórka odpadów w mieście, kiedy konsekwencje niewykonania pracy przez auto czy jej znaczne opóźnienie bywają wyjątkowo dotkliwe.

Nad prawidłowym przebiegiem realizacji usługi czuwa menedżer floty, powoływany przez Scanię. Odpowiada on za stałe monitorowanie taboru i jego statusu za pomocą zaawansowanych narzędzi. Po stronie Scanii leży zatem planowanie serwisu oraz napraw prewencyjnych, przykładowo wymiany części, zanim jej zużycie doprowadzi do zaistnienia problemu. Wszystkie czynności są przeprowadzane przy zachowaniu wyznaczonego poziomu dyspozycyjności taboru. Pozwala to na minimalizowanie przestojów i zabezpiecza, że sprzęt jest wycofywany z ruchu na warunkach określonych przez klienta i pozostaje w pełni dyspozycyjny w godzinach przynoszących mu największy zysk. Jednocześnie Scania stale monitoruje postępy w realizacji celu i automatycznie kompensuje zaistniałe nieprawidłowości. Takie kompleksowe podejście sprawia więc, że samochód jest dostępny zawsze wtedy, gdy jest potrzebny – innymi słowy jako usługę klient dostaje od Scanii najwyższa dyspozycyjność. Tym samym zyskuje spokój i może lepiej planować swoje zadania.

REKLAMA

Co więcej, podmiot proponuje kontrakty serwisowe z dynamicznymi planami przeglądowymi – czyli wyższą dyspozycyjność – również dla silników zasilanych gazem. Dzięki wiedzy o rzeczywistych warunkach użytkowania auta, zależnie od potrzeb można zaplanować serwis na podstawie danych z systemu telematycznego. Rozwiązanie to gwarantuje, że każdy pojazd będzie obsługiwany w najodpowiedniejszym momencie, co skraca czas jego pobytu w serwisie i zwiększa dyspozycyjność znacznie powyżej poziomu zapewnianego przez stałe okresy między przeglądami.

Korzyści dla klienta są znaczne. Nie musi sam pilnować terminów przeglądów, gdyż to serwis Scania kontaktuje się z nim, aby umówić wizytę w najodpowiedniejszym momencie. Okresy międzyobsługowe mogą sięgać nawet 60000 km. Chociaż bowiem silniki zasilane gazem o zapłonie iskrowym charakteryzują się krótszymi okresami między przeglądami niż silniki wysokoprężne, ale w Scanii okresy te zostały znacznie wydłużone w ramach żywotności, jaką mają świece. Typowy przebieg między wymianą świec sięga obecnie 45000 km, czyli okazuje się o 50% dłuższy w porównaniu do poprzedniej generacji silników zasilanych gazem. Dlatego wszystko wskazuje, że na rynkach, takich jak Włochy, silniki zasilane gazem doprowadzą do przełomu w transporcie długodystansowym i w branży budowlanej. Klienci nie muszą dalej iść na ustępstwa względem pożądanych właściwości napędowych czy komfortu jazdy. Przy tym – co pozostaje tu kluczowe – na kilku europejskich rynkach zaznacza się wyraźny postęp w rozbudowie infrastruktury do tankowania, czemu towarzyszy rosnące zainteresowanie klientów wykorzystaniem gazu w transporcie.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij